Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

linkbuilding tilbydes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Linkbuilding tilbydes i blogs med fokus på samme branche som kunde. Minimum pr3 blogs. Pris 600kr. For 100 stk. Alle links oprettes manuelt. Ikke noget snyd. Primært udenlandske blogs.

Smid pm. Hvis interesse.
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder billigt..

 

har du en liste over de sider du tilmelder ?

PR4 er jo ikke det mest afgørende :-)

 

 

Mikkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

lyder som en god aftale at komme på så mange sider hvor den side man får links fra den har  mindste pagerank 3

eller er det vildledende salgs tekst vis det kun er forsiden der har pagerank 3 , for en underside på mange sider kan udmærket have pagerank 0 eller lavere, hvor forsiden er højt ranket men hvor mange undersider er ekstrem meget lavere ranket

vis man får links på undersider der har mindste pagerank 3 har du i hvert fald mig som kunden for så mange links og så god ranks, det lyder som en god aftale

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis der reelt er tale om PR3 links fra relevante sider, ja så lyder dette tilbud fantastisk godt. Faktisk så godt at man for 600 kr. vil kunne ligge nummer et i Google på rigtig rigtig mange søgeord.

Regn også med mig som kunde. 100 relevante  links fra PR3 dokumenter for 600,- er uhørt billigt! Er det tale om primært links fra sider med PR0, ja så kan det gøres på mange andre måder  Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke i skal regne med at få links fra sider med PR3, men undersider på blogs hvor forsiden har PR3.

Jeg har set det så mange gang før med "få links fra PR 5-8" sider, og så ender man ud med links fra undersider som ikke engang er indekseret.

Jeg kan tage fejl, men jeg tror personligt ikke i skal regne med 100 PR 3 links - opretter må jo lige rette mig hvis jeg tager fejl, og skulle det være tilfældet, så er jeg også på Smile

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens få 100 links fra DOFOLLOW blogs, altså kommentarfeltet med minimum PR3.

Virkningen bliver dog ikke så stor som du tror, da du kommer til at dele minimum 100 andre.... Men ofte flere tusinde...

 

 

 

 

 

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Du kan sagtens få 100 links fra DOFOLLOW blogs, altså kommentarfeltet med minimum PR3.

Virkningen bliver dog ikke så stor som du tror, da du kommer til at dele minimum 100 andre.... Men ofte flere tusinde...

Ja, jeg fuldstændig enig i at det afhænger af hvilke blogs der bliver kommenteret på og hvor man komme til at stå i kommentarerne. Er der tale om at man bliver en i mængden af links langt nede i kommentarerne vil værdien være yderst begrænset.

Derudover kræves det også at der skrives nogle gode og værdig fulde kommentarer så man kan få noget direkte trafik fra ens kommentarer.

Har selv arbejdet lidt med blog kommentarer og vil man være en af de første der poster på relevante og gode blogs og skal man skrive nogle gode kommentarer kræver det en masse arbejde.

Hvad der præcis indgår i dette tilbud fremgår ikke af det trådstarter har skrevet. Men nu hvor jeg læser første indlæg igen kan jeg godt se at jeg nok var lige hurtig nok til at konkluderer værdien af dette tilbud.

 

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

...dobbelt post slettet...

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminos

I har ret, så jeg laver lige en yderlig fin pudsning af arbejdsgangen på den linkbuilding jeg tilbyder, og så vender jeg tilbage med et nyt tilbud. Tingene skal være iorden.

Dog synes jeg ikke man kun skal sidde og høste Amino links, man er nødt til at sprede sin linkbuilding.

HL

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spreder mig også derfor har jeg også 12.000 back links , jeg er dog også en del aktiv på denne portal fordi det er en Dansk side og derved lettere for mig at debatere og lære noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)