Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DO FOLLOW BLOGS

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Lad mig i denne omgang blot sige, at det er en yderst risikabel strategi, at angribe SEO- og marketing blogs med comment-spam - de folk der driver dem kan gennemskue det med lukkkede øjne, og de ved hvordan man går til modangreb.

Et eller anden sagde engang, at man ikke skal slå på dem der er mindre en en selv. Det er måske rigtig nok. Men jeg vil på den anden side mene, at det er endnu mere åndssvagt, at slå på dem der er meget større end en selv Cool

Amen!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

&

Mikkel deMib Svendsen:

Hvor mange spam kommentarer får du egentlig på din blog? Det må da være en del?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget af det tages med automatisk spamfiltrering - nogle gange snuppe det flere hundrede om dagen.

Mange af de tumper, der spammer SEO- og marketing blogs opdager ikke engang at deres email og/eller IP er på sortlisterne - så deres spam trænger slet ikke igennem :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Det svinger fra ganske få til over hundrede på en dag. Akismet snupper de fleste.
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil lige gøre lidt reklame for min do-follow blog. Der kan du skrive inde, og få noget linkbuilding ;). Men ligesom Mikkel og Thomas siger: bidrag med noget i debatten! Det er en generel regel, når man skriver kommentarer til blogs med dofollow!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas, om din blog kører med NOFOLLOWlinks eller ej betyder ikke noget, hvis du fortsætter med offentligt at skrive som du gør. For så vil Google sikkert snart fjerne al linkværdi fra dit site alligevel :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Andreas, om din blog kører med NOFOLLOW på links eller ej betyder ikke noget, hvis du fortsætter med offentligt at skrive som du gør. For så vil Google sikkert snart fjerne al linkværdi fra dit site alligevel :)

Det er taget til efterretning :=)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

Mikkel deMib Svendsen:

Andreas, om din blog kører med NOFOLLOW på links eller ej betyder ikke noget, hvis du fortsætter med offentligt at skrive som du gør. For så vil Google sikkert snart fjerne al linkværdi fra dit site alligevel :)

Det er taget til efterretning :=)

Jeg har også bemærket din reklame for at din dofollowbolg det sidste stykke tid. At skrive det i din amino signatur, her i debatten samt under "om forfatteren på bloggen" er skam overdrevet.

Fordi man en enkelt gang lufter at man kører dofollow, da det er mest fair over for dem der bruger tid på at skrive en god kommentar, skal man ikke regne at pisse søgemaskinerne af. Men derfra og så til at reklamere med det selv, er der sku' langt.

Var jeg dig, ville jeg være noget mere tilbageholdende.

/ Emil

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)