Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores firmanavne bliver kopieret af SMS-udbyder i Kolding

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer,

jeg har brug for et godt råd og vil godt understrege at dette indlæg ikke er skrevet for at det skal opfattes som injurier, men derimod et ønske om råd og sparring i forbindelse med nedenstående.

Her i firmaet arbejder vi til dagligt med mobilkampagner og har siden 1.3.2007 heddet Mobile Marketing Scandinavia ApS. Årsagen til vi ikke kunne hedde Mobile Marketing ApS går i alt sin enkelthed ud på at et firma ved navn Be Free Holding ApS i Kolding (som ejer www.befree.dk og www.coolsmsbusiness.dk) har haft travlt med at registrere vores firmanavne Mobile Marketing samt MobileMarketing ApS som binavne.

Binavnene registreres samme dag hos Be Cool Holding ApS som vi ønsker at registrere Mobile Marketing ApS, men kan kun lægge to og to sammen og se tilbage på en telefonsamtale der sker mellem undertegnede og direktøren for Cool SMS Business hvor jeg blot ringer for at sige vi nu er landet i samme branche og høre hvordan det går.

Vi tog kontakt med det samme, men fik svar tilbage fra direktøren at han ikke mente han havde gjort noget forkert. Da vi spurgte ind til hvad han skulle bruge det til, var der ikke noget tydeligt svar.

Efteråret 2010 valgte vi så at ændre navn til noget helt 3. og domænerne www.mobilerelate.dk og www.mobilerelate.com bliver registreret og webdesign, logo, visitkort, dekoration af biler og varemærkeregistrering påbegyndes.

Ikke desto mindre ser vi endnu engang at firmaet i Kolding registrerer Mobile Relate ApS og MobileRelate ApS som binavne til deres holdingselskab Be Cool Holding ApS.

Det er altså 2. gang det sker med samme procedure, nemlig at vi får lanceret et nyt navn, ny visuel identitet og venter på Erhvervs og selskabstyrelsen og i mellemtiden bliver vores firmanavn kopieret og registreret!

Vores domæner: www.mobilemarketing.dk og www.mobilerelate.com

Mobile Marketing Scandinavia ApS:
http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=30490266


Be Cool Holding ApS:
http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=30077490

Som det kan ses arbejder befree.dk med hjemmesider og SMS-løsninger og Cool SMS Business ejer idag 1272 og har ligeledes fokus på SMS.

Alle råd og input er velkomne og er der nogen der kender en knivskarp advokat på dette område hører jeg gerne fra Jer hurtigst muligt.

På forhånd tak,
Lars-Bo

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Til en anden gang, kan jeg oplyse, at det tager blot 1 minut, at registerer et binavn på webreg, så hiv fat i jeres revisor/advokat og få ham til at ordne det INDEN i laver alt om.

Mvh

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Til en anden gang, kan jeg oplyse, at det tager blot 1 minut, at registerer et binavn på webreg, så hiv fat i jeres revisor/advokat og få ham til at ordne det INDEN i laver alt om.

Mvh

Jeps - der skal bare udarbejdes nye vedtægter + generalforsamlings referat, men hvis man har det liggende tager det ikke mange minutter at køre igennem :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars Bo :-D

Mit bedste bud er at det er en fyr der er utilfreds med dine forretningsmetoder og forsøger at få payback på ufine, men dog lovlige, metoder?

Det er selvfølgelig ikke noget jeg kan vide det er blot et vildt gæt.

De bedste hilsener herfra :-D

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)