Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg tilbyder artikler.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Henrik Lichtenberg:

Det er tirsdag og igennem er i et ord :-) 

Jeg var lige ved skrive det samme, om at det altså er tirsdag Wink Også tror jeg vidst det er nok med drillerier, nu må tråden hellere blive brugt til det den blev startet for Stick out tongue

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu fint nok, at folk vil rette ens indlæg igennem, men man kan også blive ved. At jeg har lavet nogle tastefejl, er jo selvfølgelig ikke godt nok, når jeg tilbyder artikler uden div. fejl, det skal der rettes op på. Så nej, jeg sidder ikke og græder og vil have andre til at forsvare mig, I er velkomne til at rette mit indlæg igennem, tak for påmindelserne endnu en gang.


Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Blogtips:
Jeg er velformulerende og har dansk på "A" niveau i Gymnasiet.

Hej,

Nu vi er igang:

Mon ikke det hedder "velformuleret"? Det mener jeg det hed dengang jeg gik i gymnasiet. Men det er selvfølgelig også længe siden

 

KH. Astrid M

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, det var de andre der begyndte på det mobberi...

Send mig gerne dine kontaktoplysninger, måske kunne jeg bruge dig til nogle af de faste webtekster jeg skriver for andre. 

Min mail: hh@ytr.dk 

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Blogtips:
Jamen, du skal vælge mig fordi, at jeg er en ung frisk knægt på 16 år, der går op i det han laver og ikke går på kompromis med kvaliteten. Jeg har til dagligt rigeligt med tid til at skrive artiklerne, da jeg lige har sagt mit oprindelige fritidsjob op. Jeg er velformulerende og har dansk på "A" niveau i Gymnasiet.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på at en som jeg, der kun har en niende klasse, kan finde fejl i din salgstekst, skriver du i første eller tredjeperson, det må du lige gøre op med dig selv ;)

Du skulle vel ikke være den samme Christian Johsen som tidligere har tilbudt at lave artikler i forskellige sammenhæng?

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Blogtips:
Jamen, du skal vælge mig fordi, at jeg er en ung frisk knægt på 16 år, der går op i det han laver og ikke går på kompromis med kvaliteten. Jeg har til dagligt rigeligt med tid til at skrive artiklerne, da jeg lige har sagt mit oprindelige fritidsjob op. Jeg er velformulerende og har dansk på "A" niveau i Gymnasiet.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på at en som jeg, der kun har en niende klasse, kan finde fejl i din salgstekst, skriver du i første eller tredjeperson, det må du lige gøre op med dig selv ;)

Du skulle vel ikke være den samme Christian Johsen som tidligere har tilbudt at lave artikler i forskellige sammenhæng?

MVH Kim

Jeg har også haft A på en videre gående uddanelse HF og bestod men skriver dog en del stave fejl , for at består går de op i mange ting så vis du kan forklare dig ud ad det kommer man langt

Vigtigt vis fejl i opgave eksame og skal forsvare opgaven mundligt  ja så kommer man langt , men du kan ikke mundligt forsvar din tekst hver gang en kigger på din teksten på internet

Oveni er du kun igang med A" niveau i Gymnasiet , derved ved vi ikke om du består endnu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)