Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt webshop system?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg overvejer endnu en webshop og vil denne gang prøve et nyt system. Kan nogen anbefale mig et GODT system, som fungerer upåklageligt - godt gennemtestet og helst et, der har kørt i mange år. Vil gerne i alle fald have et, som bare virker og hvor der ikke er nogen udfordringer.

Gerne et system der er nogenlunde til at finde rundt i... for en som jeg, der ikke er super stærk i webshopsystemer.

Magento har jeg overvejet alvorligt - af flere omgange - og har dog hørt både godt og mindre godt. Blandt andet har jeg hørt, at det ikke er så brugervenligt for en ikke-så-it-minded person.

Gode ideer og input er velkomne, tusind tak på forhånd :) 

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo an på hvad dine kravspecifikationer er ... Ofte er problemet at folk vælger noget som kan alt for mange ting, og det blir' man forvirret af ... 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Prøv Joomla!
En af de bedste!

hvis du har brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte mig!


Online Netværk http://www.danskemarked.dk/

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet

Nu skriver du "endnu en webshop" - må jeg spørge hvad du ellers har brugt?

Umiddelbart ville jeg i første omgang holde mig lidt fra magento. Som du selv siger, så kan det løse rigtig, rigtig mange ting, men det kan altså være kompliceret at finde rundt i. Det er selvfølgelig et spørgsmål om tilvænning.

I forhold til at du vil have noget, der har kørt i mange år, så ville jeg kigge på dandomain/scannet webshop2 eller et andet system, der har været i sving i mange år. Selvfølgelig har disse så begrænsninger i forhold til magento da du ikke selv ejer kildekoden, men jeg tror ikke det er så forvirrende for dig.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes jo rigtig mange OpenSource webshopsystemer, blandt andet Magento, som du selv nævner og OsCommerce.

Prøv dem, og så vælg den du bedste kan lig ;-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet

Tag et alvorligt kig på Shopify - www.shopify.com. Det er en fuldt hosted løsning, som bare spiller 100% og er nemt at finde rundt. Wordwide driver de mere end 10.000 webshops.

Du kan lave/få lavet dit design fuldstændig som du ønsker det - evt. kan du tage udgangspunkt i en lang række designtemplates på themes.shopify.com.

Udover at jeg selv driver 2 Shopify webshops (se links i signatur), så er jeg også Shopify "partner" og kan sætte en demoshop op for dig, så du selv kan se hvordan det ser ud fra administrationssiden. Hvis du så senere ønsker at starte shoppen op med et valgt design, så finder vi en rimelig pris på det.

PM hvis interesse.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Novicell har gode erfaringer med ucommerce og umbraco sammen, det giver muligheder for at vokse.

Men igen afhænger det helt af hvilke krav du har til din shop og hvilke krav og forventninger du har til integration til andre systemer.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tusind tak for input indtil videre. Mht. hvad jeg har af forventninger, så har jeg egentlig aldrig lavet en specifikation. Men jeg tænker også sådan her: jeg ønsker et system der kan udvikle sig efterhånden som min forretning FORHÅBENTLIG udvikler sig - derfor tænkte jeg i Magento.

Jeg tænker, at jeg skal passe på med en kravsspecifikation lige nu og her - for det kan jo være, at det ser helt anderledes ud om tre-seks måneder.

Den shop jeg i dag har er fra redSHOP / redWEB og den kan alt muligt. Desuden ryger mine salg direkte i e-conomic og det skal det også kunne i den nye shop.

Udover her på siden, så har jeg forhørt mig andre steder og også systemet Prestashop er blevet rost højt. Mon nogen har kendskab til dette og evt. har en shop i det? 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også varmt anbefale Magento. Personligt mener jeg faktisk at det er lettere at bruge end så mange andre systemer fordi administrationsinterfacet er så konsekvent. Langt de fleste skærmbilleder ligner hinanden hvilket betyder at kan man finde ud af at bruge det ene skærmbillede kan man ofte også finde ud af at bruge det andet.

Den største udfordring er for det meste at Magento kan så meget, så det kan virke uoverkommeligt, men når først systemet er sat op, bruger man ofte bare de samme funktioner igen og igen (ordrer og produkter :) og evt. et nyhedsbrev hvis man ikke bruger et eksternt system til dette).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Vi er selv ved at skifte til Magento og vi satser virkelig på det er et fantastisk system!
2. Lad for guds skyld være nogensinde at nærme dig Scannet.. if you do! så lad være at komme grædende tilbage..! 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)