Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder samt lønadministration mv. søges

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltids løn- og økonomimedarbejder søges

 Vi er en privat vuggestue med pt. 7 ansatte.

 

Vi har behov for en løn- og økonomimedarbejder der på timebasis kan arbejde ca. 1-2 dage om måneden (så meget der nu er behov for) vedr:

Det er vigtigt at du allerede er rutineret bruger af hhv. danløn og e-conomic, samt at du har fuldstændig styr på reglerne og indberetning af sygdom, ferie mv.

Der er mulighed for at arbejde fra vores kontor på ydre Østerbro, KBH, men en del kan også laves hjemmefra hvis vi kan blive enige om det.

Jeg ser frem til at høre fra interesserede.

 

På forhånd tak,

Mvh Tue.  

PS. Jeg har søgt på freelance, men vil hellere ansætte en til normal løn end at give 350 kr. i timen. 

Fra Sorø
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Fra  BusinessTime Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tue

Hvad vil du give i timen?
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Tue

Dit indlæg lyder rigtig spændende. Men hvor i landet ligger i?

Jeg er konsulent for en Webbogholder - ekspertise indenfor e-conomic - som er skarp på de ting du efterspørger, og som netop har udvidet, så vi har plads til flere kunder.

For det du efterspørger vil jeg vurdere at vi kan gøre til en skarp pris, så du samlet set får en lige så god løsning som den du oprindeligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

anderst:

 Hej Tue

Dit indlæg lyder rigtig spændende. Men hvor i landet ligger i?

Jeg er konsulent for en Webbogholder - ekspertise indenfor e-conomic - som er skarp på de ting du efterspørger, og som netop har udvidet, så vi har plads til flere kunder.

For det du efterspørger vil jeg vurdere at vi kan gøre til en skarp pris, så du samlet set får en lige så god løsning som den du oprindeligt.

Jeg tror det ligger i nærheden af

"Der er mulighed for at arbejde fra vores kontor på ydre Østerbro, KBH, men en del kan også laves hjemmefra hvis vi kan blive enige om det."

:)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Det lyder lidt som om du tilbyder din hjælp sin freelancer ;-)..

Jeg tror det er svært at finde en på ansættelsesvilkår til den opgave, fordi det er så få timer - men pøj pøj med det - håber I finder en.. ellers kender jeg måske en freelancer der vil gøre det til næsten samme pris som en ansat..

Lifaco - personlig rådgiver og revisor for selvstændige og iværksættere

Fra Humlebæk
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

d

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Øh..Thomas..bare af nysgerrighed.

Tillader din arbejdsgiver, at du må tage klienter ind privat?

Da jeg var i revisorlære for mange år tilbage, tillod min arbejdsgiver det ikke.

 

MvH

Peter 

Fra Humlebæk
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

d

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Oct 09
Indlæg ialt: 66
Fra  Moneter ApS - regnskab og bogholderi Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis stadig søger er i venkommen til at kontakte mig, da jeg kender til de ønskede opgaver, samt er villig til at udføre dem som ansat.

/Karsten

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus, 

Et lidt sent svar her. 

Har du meget meget tid for tiden? Jeg har behov for hjælp til at komme ovenpå med et par måneders regnskab så jeg kan få lavet en balance til min bank. Gerne i løbet af de næste ca. 5 dage?

Hilsen Tue 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)