Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Større udviklingsfirma søges

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne V på http://eksperten.dk må være den bedste ressource indenfor asp, og jeg er sikker på at han har CV'et i orden.

Jeg er også selv ekspert indenfor asp, men kan dog ikke prale af at være landskendt eller omtalt i medierne, som jeg kan fornemme er mindst lige så vigtigt som det at kunne gennemskue asp-koden.

Hvis du alligevel vil have et bud fra mig, er du selvfølgelig mere end velkommen.

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-manden:

Arne V på http://eksperten.dk må være den bedste ressource indenfor asp, og jeg er sikker på at han har CV'et i orden.

Jeg er også selv ekspert indenfor asp, men kan dog ikke prale af at være landskendt eller omtalt i medierne, som jeg kan fornemme er mindst lige så vigtigt som det at kunne gennemskue asp-koden.

Hvis du alligevel vil have et bud fra mig, er du selvfølgelig mere end velkommen.

Et mindre firma vil sagtens kunne klare opgaven, men chefen vil ikke skrive under på erklæringen medmindre det er et større firma der laver rapporten, da han ikke mener de små har det samme, at tabe som et stort firma (han er ikke så meget inde i det 'webhalløj'), hvis det viser sig, at der er fejl i den rapport de laver.

- men det er derfor, at det bliver nødt til at være et større udviklingshus.

Men kan være chefen kan bearbejdes, hvis han kan se, at selv mindre firmaer har styr på det og har større kunder.

Mvh

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
Firmaet skal gennemgå en stump kode, lave en rapport herom, som en revisor kan lave en erklæring på baggrund af.

Hvilke Industri Standarder er det hensigten den skal overholde ?

ISO 27001/27002 (Dansk Standard 485)

Sarbanes-Oxley 

PCI DSS 

Andet ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)