Køb et Amino Sponsorlink
Få gratis e-bog om hvordan man sælger mere på nettet. Hent E-pusher Light i dag - Klik her
Nu er Henrik Bruhn gud hjælpmig gået i gang med at stævne folk der kalder ham svindler på nettet. Det er utroligt at en mand der er dømt svindler tror at han kan true gode mennesker til at slette kritiske indlæg om sig på nettet. Han er virkelig en platugle af rang og jeg håber ikke at nogen betaler ham en krone eller nedlægger så meget som en bit. Typer som ham skal der advares imod og han kan bare prøve at hive mig i retten, så skal han få den ondeste advokat at smage og det skulle være mig en fornøjelse at bruge tid og penge på den sag. Kan jeg bare redde en eneste iværksætter fra ham, var det alt værd!Dbh Martin
Ja, jeg har søreme lige fået et brev fra hans advokat i dag. Og så kræver han lige 25000 kroner i erstatning for tort! Manden er jo dømt for bedrageri een gang, så det er vel ikke ulovligt at kalde hans koncepter for plat! Jeg kunne faktisk godt bruge langt værre ord!
Han mener desuden at det er en skærpende omstændighed, at det har stået på mit site i 11 måneder.
Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.
Martin Thorborg:Nu er Henrik Bruhn gud hjælpmig gået i gang med at stævne folk der kalder ham svindler på nettet. Det er utroligt at en mand der er dømt svindler tror at han kan true gode mennesker til at slette kritiske indlæg om sig på nettet. Han er virkelig en platugle af rang og jeg håber ikke at nogen betaler ham en krone eller nedlægger så meget som en bit. Typer som ham skal der advares imod og han kan bare prøve at hive mig i retten, så skal han få den ondeste advokat at smage og det skulle være mig en fornøjelse at bruge tid og penge på den sag. Kan jeg bare redde en eneste iværksætter fra ham, var det alt værd!Dbh Martin
Sådan skal det lyde. Man skal fanme ikke finde sig i at blive sagsøgt af en svindler for at kalde ham en svindler.
Iværksætter - Arbejder med Wordpress hos Conseo