Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg

Alt det andet..
Læs flere ekspertindlæg

Henrik Bruhn debat

Indlægget har  221  Svar |  53  der abonnerer på svar |  117.195  Visninger |  bedømt af 0 Amino'er
Side 18 ud af 23 (222 indlæg) « Første ... < Forrige 16 17 18 19 20 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 21.402
Fra Parkland, Florida, USA
Tilmeldt 19. apr 06
Indlæg ialt: 3.152
flag
Amino Plus Amino Ekspert

Nu ved jeg godt, at Lars drømmer om at være lige så lækker, som jeg er - se bare hans seneste stunt med en mankini... Så det er vel derfor, du ikke lige ku' kende forskel...? Big Smile

borat-joke.jpg

Amino-karma 4.247
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. sep 05
Indlæg ialt: 979
Amino Plus
Lars Bachmann
Fra Conseo
Skrevet: 15-01-2008 21:46

Jeg vil altid være klar til at støtte andre bloggere, som kommer i klemme, på den måde som dig, Torben.

Som Rosenstand skriver, så er det mest fair at han får linket :) men det er jo rettet.
(Jeg tror jeg sender en let brugt Mankini til Rosenstand, så kan vi se hvem der mest lækker... eller, der er vidst ikke nogen der lækker i en Mankini??) Big Smile

Lars Bachmann

Iværksætter - Arbejder med Wordpress hos Conseo

Amino-karma 47.877
Fra Ugerløse
Tilmeldt 26. mar 05
Indlæg ialt: 9.019
Amino Plus Amino Ekspert

Uden at have set din "mankini" lyder det som noget der burde hede en bi-kini :)

Amino-karma 14.882
Fra Fredericia
Tilmeldt 8. maj 07
Indlæg ialt: 2.788
Amino Plus
Remydk
Fra REMYYMER Solutions
Skrevet: 15-01-2008 22:14

Nu har jeg læst om ham Henrik Bruhn... Hvem er han? Har han været efter jer alle?

Skal han have et hestehoved i sin seng?? Devil

Amino-karma 21.402
Fra Parkland, Florida, USA
Tilmeldt 19. apr 06
Indlæg ialt: 3.152
flag
Amino Plus Amino Ekspert

Lars Bachmann:

Jeg vil altid være klar til at støtte andre bloggere, som kommer i klemme, på den måde som dig, Torben.

Som Rosenstand skriver, så er det mest fair at han får linket :) men det er jo rettet.
(Jeg tror jeg sender en let brugt Mankini til Rosenstand, så kan vi se hvem der mest lækker... eller, der er vidst ikke nogen der lækker i en Mankini??) Big Smile

Hvis du vasker den først, skal jeg gerne sørge for at blive fotograferet i den - og vise jer billedet. Hvis I tør se det, tør jeg gøre det!

Amino-karma 167
Fra Rødovre
Tilmeldt 24. okt 07
Indlæg ialt: 43

Thomas Rosenstand:

Hvis du vasker den først, skal jeg gerne sørge for at blive fotograferet i den - og vise jer billedet. Hvis I tør se det, tør jeg gøre det!

Altså, hvis du lægger billedet ind på den side som jeg linker til, så tror jeg altså alligevel at jeg linker til Bachmanns blog ;o)

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Amino-karma 897
Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. aug 07
Indlæg ialt: 250

skou
Skrevet: 15-01-2008 23:21

Cool ADVARSEL

Læs her hvad der sker, hvis I kigger på billedet af Lars (og det kommende billede af Thomas), i mere end 15 sekunder...

http://www.sundhed.viborgamt.dk/sw357.asp

/skou

Amino-karma 2.805
Fra London
Tilmeldt 11. nov 06
Indlæg ialt: 697

Nillerrune
Fra ebo media
Skrevet: 16-01-2008 11:47

Hej Torben

Hvis du taber den sag som han vil køre mod dig, vil jeg gerne sponsere dig med 500 DKK. Syntes ikke der er brug for folk som ham i branchen. 

Amino-karma 167
Fra Rødovre
Tilmeldt 24. okt 07
Indlæg ialt: 43

Nillerrune:

Hej Torben

Hvis du taber den sag som han vil køre mod dig, vil jeg gerne sponsere dig med 500 DKK. Syntes ikke der er brug for folk som ham i branchen. 

Tak Nillerrune! Tror/håber ikke at det bliver nødvendigt Smile

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Amino-karma 147
Tilmeldt 22. jul 07
Indlæg ialt: 45

søster33
Skrevet: 17-01-2008 07:02

Nå, men en ting kan Henrik Bruhn da være helt sikker på - han skal nok blive endnu mere kendt nu :)

Hej Mikkel.

Med det statement tror jeg at du slog hovedet på sømmet... det er nok behovet for at blive "kendt" der gør at nogle, på sygelig vis, bliver ved med at gøre dumme ting.. Det og så muligheden for at score hurtige penge. Det eneste jeg tror man kan gøre er det som I jo er nogle der gør.. informer - informer - informer...Og så bare BE til at folk tager informationerne til sig. Andet kan man ikke gøre.

Men i en verden hvor penge er ved at blive ALT så vil der være folk der falder i fælden. Jeg har da også siddet i et par af slagsen, gennem de 21 år jeg har engageret mig i iværksætteri.

Side 18 ud af 23 (222 indlæg) « Første ... < Forrige 16 17 18 19 20 Næste > ... Sidste »

RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)