Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 1 ud af 23 (222 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der har været en længere debat på Computerworld om Henrik Bruhn, som jeg har deltaget i. Da Computerworld af gode grunde ikke ønsker den debat på deres site, så har jeg tilbudt at den kan fortsætte her, hvor jeg selv kan tage ansvaret. Jeg syntes det er væsentligt, at en person der har fået så mange iværksættere og andre personer med trang til det selvstændige i gyngen, kan blive diskuteret i et åbent forum.
Debatten på Computerworld finder du her:
http://www.computerworld.dk/art/37902#comment16790

Dbh Martin


Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er sgu godt du gider at kæmpe lidt imod, Martin! Jeg har det helt på samme måde som dig, jeg bliver fandme så sur når nogle mennesker så åbenlyst går efter at nare folk til at bruge tid og penge på projekter der altid ender galt. Og det er altid dem der har mindst råd til det, der sigtes efter - det er jo aldrig folk som dig eller mig, Martin, som måske godt kunne overleve at tabe nogle tusinde, men små nystartede iværksættere uden de store midler, gamle og lavtlønnede.

Jeg tror heller ikke du behøver at være så bange for en retssag fra Bruhn - det kunne meget nemt ende på samme måde som de DF''ere der har slæbt folk i retten for at kalde dem rastister. Taber Henrik Bruhn en injurie sag mod dig, vil der være dom for at han godt må kaldes en svindler - og alle må fremover kalde ham det.

Hvis sagen nogle sinde kommer op, så skal vi nok i fællesskab finde nok sager frem til at dokumentere lige præcis de ting du siger, Martin.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin, det jeg må sgu give dig, at du har nogle ordentlige ...... når du på denne måde lukker løven ud af dets bur og tager diskussionen her på amino.



 



Problemet er vel bare (som det tydelig ses på CW) at nogle mennesker ikke selv kan se det. Hvis jeg er 100 % sikker på at jeg er mand og alle i andre påstår jeg er kvinde, ja så bliver debatten også derefter.....



 



Og da vi alle sidder med forskellige værdier og grænser for hvad der er ok, ja så kan vi dokumentere og dokumentere uden at overbevise. Heldigvis er loven rimelig klar, men igen... alt kan gradbøjes



Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-02-2007 21:25:51 Forfatter: Mikkel deMib Det er sgu godt du gider at kæmpe lidt imod, Martin! Jeg har det helt på samme måde som dig, jeg bliver fandme så sur når nogle mennesker så åbenlyst går efter at nare folk til at bruge tid og penge på projekter der altid ender galt. Og det er altid dem der har mindst råd til det, der sigtes efter - det er jo aldrig folk som dig eller mig, Martin, som måske godt kunne overleve at tabe nogle tusinde, men små nystartede iværksættere uden de store midler, gamle og lavtlønnede.

Jeg tror heller ikke du behøver at være så bange for en retssag fra Bruhn - det kunne meget nemt ende på samme måde som de DF''ere der har slæbt folk i retten for at kalde dem rastister. Taber Henrik Bruhn en injurie sag mod dig, vil der være dom for at han godt må kaldes en svindler - og alle må fremover kalde ham det.

Hvis sagen nogle sinde kommer op, så skal vi nok i fællesskab finde nok sager frem til at dokumentere lige præcis de ting du siger, Martin.


Hej Mikkel

Tak for supporten :-)
Jeg får nogle gange bare nok af den slags. Nu må vi se hvor god en sag han mener han har. Jeg har pengene og de rette advokater hvis det skal komme dertil.

Dbh Martin
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg har pengene og de rette advokater hvis det skal komme dertil.




 

Det må være dagens bedste sætning.. Jeg glæder mig til den dag kommer hvor jeg selv kan slynge sådan en ud.


PS. Jeg ville gerne have skrevet lidt om Henrik, meeen jeg har ikke pengene til at køre en injurie sag.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-02-2007 23:43:07 Forfatter: magle

Jeg har pengene og de rette advokater hvis det skal komme dertil.


Det må være dagens bedste sætning.. Jeg glæder mig til den dag kommer hvor jeg selv kan slynge sådan en ud.



Det har nu også taget mig et par års hårdt arbejde ;-)

Dbh Martin
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-02-2007 23:45:39 Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 17-02-2007 23:43:07 Forfatter: magle

Jeg har pengene og de rette advokater hvis det skal komme dertil.


Det må være dagens bedste sætning.. Jeg glæder mig til den dag kommer hvor jeg selv kan slynge sådan en ud.



Det har nu også taget mig et par års hårdt arbejde ;-)

Dbh Martin

 

Jeg er ung endnu, så det skal nok nåes  måske ikke helt oppe på fode med jubii og spamfighter..  men jeg har da nogle ideer og viljen..

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der ik`nogen, som kan henvise til et foto af HB.

Jeg har en svag ide om, hvorledes personen ser ud, men er ikke sikker.

Ha`en rigtig god søndag.

 

Venlig Hilsen

Med venlig hilsen

PB


Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Soffi og tak.

 

Mine antagelser var rigtige - det var ham jeg havde i tankerne.

Hilsen

 

Med venlig hilsen

PB


Side 1 ud af 23 (222 indlæg)