Iværksætter Debatten Amino
Indlægget har 212 Svar | 51 der abonnerer på svar | 83.881 Visninger | bedømt af 0 Amino'er

Henrik Bruhn

Top 10 Bidragsyder
Mand
Amino-karma 52.401
Amino Plus
WikiModerator
SystemAdministrator
ProfileComplete

Der har været en længere debat på Computerworld om Henrik Bruhn, som jeg har deltaget i. Da Computerworld af gode grunde ikke ønsker den debat på deres site, så har jeg tilbudt at den kan fortsætte her, hvor jeg selv kan tage ansvaret. Jeg syntes det er væsentligt, at en person der har fået så mange iværksættere og andre personer med trang til det selvstændige i gyngen, kan blive diskuteret i et åbent forum.
Debatten på Computerworld finder du her:
http://www.computerworld.dk/art/37902#comment16790

Dbh Martin

Gratis ny 2009 model E-pusher Light 3.0 på mere end 100 sider ligger nu klar til download.
Få mere end 100 artikler der kan hjælpe dig til at sælge mere i din webshop.
Hent gratis E-pusher Light 3.0 
- klik her

• Amino Karma for indlæg: 8
Top 10 Bidragsyder
Mand
Amino-karma 39.323
Amino Ekspert
ProfileComplete
Det er sgu godt du gider at kæmpe lidt imod, Martin! Jeg har det helt på samme måde som dig, jeg bliver fandme så sur når nogle mennesker så åbenlyst går efter at nare folk til at bruge tid og penge på projekter der altid ender galt. Og det er altid dem der har mindst råd til det, der sigtes efter - det er jo aldrig folk som dig eller mig, Martin, som måske godt kunne overleve at tabe nogle tusinde, men små nystartede iværksættere uden de store midler, gamle og lavtlønnede.

Jeg tror heller ikke du behøver at være så bange for en retssag fra Bruhn - det kunne meget nemt ende på samme måde som de DF''ere der har slæbt folk i retten for at kalde dem rastister. Taber Henrik Bruhn en injurie sag mod dig, vil der være dom for at han godt må kaldes en svindler - og alle må fremover kalde ham det.

Hvis sagen nogle sinde kommer op, så skal vi nok i fællesskab finde nok sager frem til at dokumentere lige præcis de ting du siger, Martin.
  • Amino Karma for indlæg: 4
Top 25 Bidragsyder
Mand
Amino-karma 10.967
Amino Plus
Amino Ekspert
ProfileComplete
Hej Martin, det jeg må sgu give dig, at du har nogle ordentlige ...... når du på denne måde lukker løven ud af dets bur og tager diskussionen her på amino.

Problemet er vel bare (som det tydelig ses på CW) at nogle mennesker ikke selv kan se det. Hvis jeg er 100 % sikker på at jeg er mand og alle i andre påstår jeg er kvinde, ja så bliver debatten også derefter.....

Og da vi alle sidder med forskellige værdier og grænser for hvad der er ok, ja så kan vi dokumentere og dokumentere uden at overbevise. Heldigvis er loven rimelig klar, men igen... alt kan gradbøjes

Med Brandsikre Hilsner - Boysen

Mine shops: www.sikkerhedseksperten.dk www.brandudstyr.dk
Min blog om Brandsikring

Top 10 Bidragsyder
Mand
Amino-karma 52.401
Amino Plus
WikiModerator
SystemAdministrator
ProfileComplete
Martin Thorborg
svarede: 17-02-2007 23:39 | IP-adresse er gemt
Dato: 17-02-2007 21:25:51 Forfatter: Mikkel deMib Det er sgu godt du gider at kæmpe lidt imod, Martin! Jeg har det helt på samme måde som dig, jeg bliver fandme så sur når nogle mennesker så åbenlyst går efter at nare folk til at bruge tid og penge på projekter der altid ender galt. Og det er altid dem der har mindst råd til det, der sigtes efter - det er jo aldrig folk som dig eller mig, Martin, som måske godt kunne overleve at tabe nogle tusinde, men små nystartede iværksættere uden de store midler, gamle og lavtlønnede.

Jeg tror heller ikke du behøver at være så bange for en retssag fra Bruhn - det kunne meget nemt ende på samme måde som de DF''ere der har slæbt folk i retten for at kalde dem rastister. Taber Henrik Bruhn en injurie sag mod dig, vil der være dom for at han godt må kaldes en svindler - og alle må fremover kalde ham det.

Hvis sagen nogle sinde kommer op, så skal vi nok i fællesskab finde nok sager frem til at dokumentere lige præcis de ting du siger, Martin.

Hej Mikkel

Tak for supporten :-)
Jeg får nogle gange bare nok af den slags. Nu må vi se hvor god en sag han mener han har. Jeg har pengene og de rette advokater hvis det skal komme dertil.

Dbh Martin

Gratis ny 2009 model E-pusher Light 3.0 på mere end 100 sider ligger nu klar til download.
- klik her

Top 50 Bidragsyder
Mand
Amino-karma 7.313
Amino Plus
ProfileBelow90

Jeg har pengene og de rette advokater hvis det skal komme dertil.

Det må være dagens bedste sætning.. Jeg glæder mig til den dag kommer hvor jeg selv kan slynge sådan en ud.

PS. Jeg ville gerne have skrevet lidt om Henrik, meeen jeg har ikke pengene til at køre en injurie sag.
Top 10 Bidragsyder
Mand
Amino-karma 52.401
Amino Plus
WikiModerator
SystemAdministrator
ProfileComplete
Martin Thorborg
svarede: 17-02-2007 23:46 | IP-adresse er gemt
Dato: 17-02-2007 23:43:07 Forfatter: magle

Det må være dagens bedste sætning.. Jeg glæder mig til den dag kommer hvor jeg selv kan slynge sådan en ud.

Det har nu også taget mig et par års hårdt arbejde ;-)

Dbh Martin

- klik her

Top 50 Bidragsyder
Mand
Amino-karma 7.313
Amino Plus
ProfileBelow90
Dato: 17-02-2007 23:45:39 Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 17-02-2007 23:43:07 Forfatter: magle

Det har nu også taget mig et par års hårdt arbejde ;-)

Dbh Martin

Jeg er ung endnu, så det skal nok nåes  måske ikke helt oppe på fode med jubii og spamfighter..  men jeg har da nogle ideer og viljen..

Ingen Rang
Mand
Amino-karma 573
ProfileBelow60
PB
svarede: 18-02-2007 08:19 | IP-adresse er gemt
Er der ik`nogen, som kan henvise til et foto af HB.

Jeg har en svag ide om, hvorledes personen ser ud, men er ikke sikker.

Ha`en rigtig god søndag.

Venlig Hilsen

Med venlig hilsen

PB

Ingen Rang
Amino-karma 108
ProfileBelow20
Du kan evt. lige lure her http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=9706 så skal du nok hitte frem til nogle billeder
Ingen Rang
Mand
Amino-karma 573
ProfileBelow60
PB
svarede: 18-02-2007 08:54 | IP-adresse er gemt
Hej Soffi og tak.

Mine antagelser var rigtige - det var ham jeg havde i tankerne.

Hilsen

Med venlig hilsen

PB

Side 1 ud af 22 (213 indlæg) 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »

RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Annoncehajer og andre svindlere (Stop for nye indlæg) "

Klik her for at se 24 timers top karmaliste