Køb et Amino Sponsorlink
Der har været en længere debat på Computerworld om Henrik Bruhn, som jeg har deltaget i. Da Computerworld af gode grunde ikke ønsker den debat på deres site, så har jeg tilbudt at den kan fortsætte her, hvor jeg selv kan tage ansvaret. Jeg syntes det er væsentligt, at en person der har fået så mange iværksættere og andre personer med trang til det selvstændige i gyngen, kan blive diskuteret i et åbent forum.Debatten på Computerworld finder du her:http://www.computerworld.dk/art/37902#comment16790Dbh Martin
Få gratis e-bog om hvordan man sælger mere på nettet. Hent E-pusher Light i dag - Klik her
Med Brandsikre Hilsner
Kenneth Boysen, ildsjæl
Jeg er uddannet brandmand, redder og bygningskontruktør. Indtil jeg kan leve af min passion for brandteknisk rådgivning, lever jeg blandt andet af min webshop med salg af sikkerhedsskilte, som brandskilte, flugtvejsskilte og advarselsskilte. Jeg blogger om passiv brandsikring og er aktiv på linkedin. Læs mere på min amino profil.
Dato: 17-02-2007 21:25:51 Forfatter: Mikkel deMib Det er sgu godt du gider at kæmpe lidt imod, Martin! Jeg har det helt på samme måde som dig, jeg bliver fandme så sur når nogle mennesker så åbenlyst går efter at nare folk til at bruge tid og penge på projekter der altid ender galt. Og det er altid dem der har mindst råd til det, der sigtes efter - det er jo aldrig folk som dig eller mig, Martin, som måske godt kunne overleve at tabe nogle tusinde, men små nystartede iværksættere uden de store midler, gamle og lavtlønnede.Jeg tror heller ikke du behøver at være så bange for en retssag fra Bruhn - det kunne meget nemt ende på samme måde som de DF''ere der har slæbt folk i retten for at kalde dem rastister. Taber Henrik Bruhn en injurie sag mod dig, vil der være dom for at han godt må kaldes en svindler - og alle må fremover kalde ham det.Hvis sagen nogle sinde kommer op, så skal vi nok i fællesskab finde nok sager frem til at dokumentere lige præcis de ting du siger, Martin.
Ure Guldsmykker Certina
Dato: 17-02-2007 23:43:07 Forfatter: magleJeg har pengene og de rette advokater hvis det skal komme dertil.Det må være dagens bedste sætning.. Jeg glæder mig til den dag kommer hvor jeg selv kan slynge sådan en ud.
Jeg har pengene og de rette advokater hvis det skal komme dertil.
Dato: 17-02-2007 23:45:39 Forfatter: Martin Thorborg Dato: 17-02-2007 23:43:07 Forfatter: magleJeg har pengene og de rette advokater hvis det skal komme dertil.Det må være dagens bedste sætning.. Jeg glæder mig til den dag kommer hvor jeg selv kan slynge sådan en ud. Det har nu også taget mig et par års hårdt arbejde ;-)Dbh Martin Jeg er ung endnu, så det skal nok nåes måske ikke helt oppe på fode med jubii og spamfighter.. men jeg har da nogle ideer og viljen..
Dato: 17-02-2007 23:43:07 Forfatter: magleJeg har pengene og de rette advokater hvis det skal komme dertil.Det må være dagens bedste sætning.. Jeg glæder mig til den dag kommer hvor jeg selv kan slynge sådan en ud. Det har nu også taget mig et par års hårdt arbejde ;-)Dbh Martin
Med venlig hilsen
PB