Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DC via All in One SEO

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge og piger.

Et hurtigt spørgsmål.

Hvis man bruger den samme titel og beskrivelse via SEO plugin "All in One SEO", vil det blive betragtet som Duplicate Content

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart nej, da titel og beskrivelse ikke er "content", men det giver en bedre rangering i frohold til SEO med forskellige titler og beskrivelser på alle sider.

Hvad er idéen i at have samme titel og beskrivelse på flere sider med forskelligt indhold?

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er title tag som man kan indstille med All In One. Og jo det er duplicate, hvis de er helt ens. Du kan godt bruge det samme søgeord i flere titler. Sæt søgeordet først på den vigtigste side, og bland det ind blandt de andre på de andre sider. Så ved Google at den er vigtigere, plus at du skal linke internt til den vigtigste side.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Se her på mine forskellige sider om ejendomsservice :

nr 1

Nr 2

og nr 3

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Det er title tag som man kan indstille med All In One. 

Det er også rigtigt, min fejl. Som Jimi siger, så kan title tag resultere i DC.

Er dog ikke så glad for dit eksempel Jimi. De passer selvfølgelig rigtig godt til emnet, da du jo har forskellige titler på alle dine undersider, men...

Du bør overveje at fokusere mere på at optimere din forside til ordet ejendomsservice, hvis det er det du har som hovedmål. Lige nu ligger du vidst på første side på Google hvis man søger på ejendomsservice, men der er din underside, og ikke din forside der bliver vist.

M.v.h.

Johnny Rosenkjær

PS: Vil stadig meget gerne vide hvorfor Sasa vil have forskellige titler og beskrivelser til forskelligt indhold?

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de hurtige svar og det gode eksempel Jimi!

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Rosenkjær:

PS: Vil stadig meget gerne vide hvorfor Sasa vil have forskellige titler og beskrivelser til forskelligt indhold?

Hej

Det er hvis man skal oprette 1000 sider og de i bund og grund handler om det samme emne, men deres navne er forskellige.

Så ville det være smart, hvis jeg bare kunne bruge den samme tekst til Titel og beskrivelse og så bare skifte navnene ud :) 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Rosenkjær:
Du bør overveje at fokusere mere på at optimere din forside til ordet ejendomsservice, hvis det er det du har som hovedmål. Lige nu ligger du vidst på første side på Google hvis man søger på ejendomsservice, men der er din underside, og ikke din forside der bliver vist.
Det var jo egentlig godt når det er hans underside om ejendomsservice han vil have frem på den søgning på Google ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Det var jo egentlig godt når det er hans underside om ejendomsservice han vil have frem på den søgning på Google ;)

Ja det rigtigt dejligt :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Det er hvis man skal oprette 1000 sider og de i bund og grund handler om det samme emne, men deres navne er forskellige.

Så ville det være smart, hvis jeg bare kunne bruge den samme tekst til Titel og beskrivelse og så bare skifte navnene ud :) 

Du bør variere dine titles mere end blot at skifte et navn ud. Bare et lille tip.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)