Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal det være os to?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super :-)

 

Og tak for muligheden

 

Mikkel

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Intetsigende:

Gør det nogen forskel om jeg er Brian/kontanthjælp eller Janus/milliardær i denne sammenhæng?

Arrogance er der rigeligt af på Amino.

I princippet, så er det ligegyldigt hvem du er, hvis ikke det var fordi jeg føler du har en skjult dagsorden. Jeg har temmelig meget på fornemmelsen hvem du er, og bare fordi vi er konkurrenter, så ville det se bedre ud hvis du kom med din kritik i fuld offentlighed. Det er, som John siger det, fuldt legalt at være anonym, så fred være med det.......

Mit linkkatalog er et hobby projekt, intet andet, jeg nyder at levere en god service til folket herinde.

Så kan du være helt rolig. Jeg har absolut ingen idé om hvem du er og jeg har aldrig drevet et linkkatalog.

Dette har aldrig været et personligt angreb i modsætning til de fleste af jeres indlæg. Jeg har ikke andet en ytret min holdning til hvordan Amino, som har sindssygt meget potentiale, bliver ødelagt og malket af spam(eller som det populært kaldes "affiliate marketing") og folk som ikke bestiller andet end at forbedre deres google-rank.

At det var din ud af mange tråde jeg valgte at skrive i er et tilfælde.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:

Troede måske tråden var en sød iværksætter der manglede en date til valentines day, men dette kan også bruges :)

 

Det var godt, jeg kan da ikke have at folk bliver alt for skuffede! :-)

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrisss2010:
Henrik - jeg savner en intern søgefunktion. Jeg havde åbenbart allerede oprettet mig

 

Du har ret, jeg har iøvrigt sendt en forespørgsel af sted til han der udvikler softwaren

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)