Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal det være os to?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Henrik Nielsen:

og hvad  med at du kryber tilbage til jordhulen?

Jeg kan simpelthen ikke acceptere kritik fra en der er anonym og ikke tør stå ved hvem du er 

Gør det nogen forskel om jeg er Brian/kontanthjælp eller Janus/milliardær i denne sammenhæng?

Arrogance er der rigeligt af på Amino.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Henrik Nielsen:

Intetsigende:
Hvad med at du holder dig til det imellem iværksætteri, selvstændigt erhverv og relaterede emner? Også selvom det ville have betydet 13 i stedet for 1300 indlæg


og hvad  med at du kryber tilbage til jordhulen?


Jeg kan simpelthen ikke acceptere kritik fra en der er anonym og ikke tør stå ved hvem du er 




Helt enig, du må stå frem som den du er, hvis du forlanger af andre at de skal tage dig det mindste seriøs.
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Oskar Herrik Nielsen:
Henrik Nielsen:

Intetsigende:
Hvad med at du holder dig til det imellem iværksætteri, selvstændigt erhverv og relaterede emner? Også selvom det ville have betydet 13 i stedet for 1300 indlæg

 

og hvad  med at du kryber tilbage til jordhulen?

 

Jeg kan simpelthen ikke acceptere kritik fra en der er anonym og ikke tør stå ved hvem du er 



Helt enig, du må stå frem som den du er, hvis du forlanger af andre at de skal tage dig det mindste seriøs.

Det skal jeg overveje, når det bliver et krav.

Men jeg har stadigvæk ikke fået svar på hvorfor det gør nogen forskel. Prøv lige at tage jer sammen, folkens.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Intetsigende:

Oskar Herrik Nielsen:
Henrik Nielsen:

Intetsigende:
Hvad med at du holder dig til det imellem iværksætteri, selvstændigt erhverv og relaterede emner? Også selvom det ville have betydet 13 i stedet for 1300 indlæg

 

og hvad  med at du kryber tilbage til jordhulen?

 

Jeg kan simpelthen ikke acceptere kritik fra en der er anonym og ikke tør stå ved hvem du er 



Helt enig, du må stå frem som den du er, hvis du forlanger af andre at de skal tage dig det mindste seriøs.

Det skal jeg overveje, når det bliver et krav.

Men jeg har stadigvæk ikke fået svar på hvorfor det gør nogen forskel. Prøv lige at tage jer sammen, folkens.

Troll Alert.

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Intetsigende:

Oskar Herrik Nielsen:
Henrik Nielsen:

Intetsigende:
Hvad med at du holder dig til det imellem iværksætteri, selvstændigt erhverv og relaterede emner? Også selvom det ville have betydet 13 i stedet for 1300 indlæg

 

og hvad  med at du kryber tilbage til jordhulen?

 

Jeg kan simpelthen ikke acceptere kritik fra en der er anonym og ikke tør stå ved hvem du er 



Helt enig, du må stå frem som den du er, hvis du forlanger af andre at de skal tage dig det mindste seriøs.

Det skal jeg overveje, når det bliver et krav.

Men jeg har stadigvæk ikke fået svar på hvorfor det gør nogen forskel. Prøv lige at tage jer sammen, folkens.

Troll Alert.

Hvis der er nogle trolls i denne tråd er det da jer, som endnu ikke have besvaret et eneste spørgsmål, men i stedet har angrebet mig.

Trolls gonna troll.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer,

Lad os lige præcisere:

Det er helt legalt at være anonym på Amino, og have en holdning til ting i debatten.

Der er ikke noget, som forbyder omtale af linkkataloger.

Det gælder dog som med så meget andet her: "alt med måde". 

Håber det rydder eventuelle misforståelser af vejen. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Intetsigende:

Gør det nogen forskel om jeg er Brian/kontanthjælp eller Janus/milliardær i denne sammenhæng?

Arrogance er der rigeligt af på Amino.

I princippet, så er det ligegyldigt hvem du er, hvis ikke det var fordi jeg føler du har en skjult dagsorden. Jeg har temmelig meget på fornemmelsen hvem du er, og bare fordi vi er konkurrenter, så ville det se bedre ud hvis du kom med din kritik i fuld offentlighed. Det er, som John siger det, fuldt legalt at være anonym, så fred være med det.......

Mit linkkatalog er et hobby projekt, intet andet, jeg nyder at levere en god service til folket herinde.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

 

Hvor lang tid tager godkendelsen hos dig :-)

 

Mikkel

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel - KOI Marketing:

 Hvor lang tid tager godkendelsen hos dig :-)

 

Normalt max. 24 timer

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)