Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beholder credit card info...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du ikke at du i forbindelse med køb, måske har kommet til at slå til at de må gemme dine kort på konto hos dem eller valgt det som default ved oprettelsen af kontoen, for det kan jeg se at de har som indstilling. Derved er det som andre skriver ligesom en abonnementsbetaling (hvor man ikke gemmer kreditkort oplysningerne direkte, men kryptere dem hos betalingsgatewayen og forretningen har så et abonnementsID de kan kalde ved hver betaling/køb) - se billede fra kontoindstillinger på https://www.amazon.co.uk/...

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

 

Der er stor forskel på Abonnementsbetaling og One Click Shopping.

I "gamle" dag var indløserne meget i mod at man benyttede Abonnementsbetaling til at gøre det nemmere for kunderne at handle.

Men i dag tillader flere indløsere at man foretager One Click Shopping, der er bare en række krav som forretningen og ikke mindst os PSP'er (betalingsgateways) skal overholde. 

I PayEx har vi i flere år arbejdet med One Click Shopping, vi kalder produktet for PayEx AutoPay.

Jeg har flere eksempler på hvordan vores kunder benytter PayEx AutoPay og hvad det betyder for deres forretning.

Nedenfor kan I se hvad PayEx AutoPay har betydet for en af vores kunder

  • 27% af transaktionerne i Internetbutikken stammer fra PayEx AutoPay
  • 22.000 personer har indgået en PayEx AutoPay betalingsaftale
  • Antallet af transaktioner er steget med 16%
  • Omsætningen er steget med 20,44%
  • Konverteringsraten er øget
  • Færre afbryder ordre
  • Loyaliteten er øget

Hvis I gerne vil vide mere om PayEx AutoPay kan I sende mig en PM

 

Med venlig hilsen

 

Mikael Christian Carlsen

PayEx

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

PayEx:

Der er stor forskel på Abonnementsbetaling og One Click Shopping.

Interessant feedback - tak for det. Kan du komme nærmere ind på hvordan PBS ser på det? Hvordan løses problematikken omkring abonnements-tilføjelsen til indløsningsaftalen, som jeg gætter på man ikke kan undgå? Eller vinkler I det på en helt anden måde? 

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

 

Hvis man ønsker One Click Shopping gennem TELLER (PBS) er det ikke en tilføjelse til indløsningsaftalen. Der skal oprettes en separat indløsningsaftale, du og din betalingsgateway skal overholde en del ekstra krav.

 

Hvis du derimod skal lave abonnementstræk på din kunders kort er der tale om en tillægs aftale til din eksisterende indløsningsaftale.

 

Efter min mening ligger det lige til højre benet at implementere One Click Shopping på dit site.

Man kan så diskutere om man skal tilbyde One Click Shopping via kort og konto (f.eks. PayEx Konto*)

 

Med venlig hilsen

 

Mikael Christian Carlsen

PayEx

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas: Det lyder sansynligt ;o)

det er ihvertfald det bedste bud.....

 

Michael (PayEx): Dårlig stil at ødelægge tråde med dine salgsindlæg. Lav din egen "PayEx er fantastisk tråd" i setdet ;o)

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)