Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første gangs SEO

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

 

Nu skal jeg til at lave teksten til min kommende hjemmeside, men inden jeg begynder at skrible løs til hvad jeg tror kommer til at fylde 5-6 A4 sider, ville jeg lige have en ting afklaret.

 

SEO - er det noget man SKAL lave imens/først eller efter?

Kunne nemlig forestille mig at teksten ville tage 10x så lang tid, hvis jeg skulle lave SEO imens, men hvis det er det mest effektive, så er det jo vejen frem.

 

Hilsen Mike.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

MikeML:
SEO - er det noget man SKAL lave imens/først eller efter?

Din hjemmeside skal være søgemaskine venlig.

Din tekst skal være søgemaskine venlig.

Dine links skal være søgemaskine venlige og spredt ud på kvalitets kilder rundt omkring på nettet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skal skrive en tekst, hvor du har SEO i baghovedet, så tjek Googles søgeordsværktøj, så kan du tjekke hvad folket søger på.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike,

I forhold til SEO, bør du allerførst overveje, hvilke søgeord, du godt kunne tænke dig at blive fundet, når folk søger.

Læn dig gerne op af Googles søgeordsværktøj, som allerede nævnt.

Herefter bør du tænke lidt over, hvordan du så skal disponere din side, så den understøtter de valgte søgeord.

Og SÅ skal du skrive løs på dine tekster. God fornøjelse.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg laver en mobil anmeldelse, så laver jeg det hele i samme arbejdsgang og slutter af med et par links udefra til undersiden. Det hele indtastes på den samme side i vores CMS (typo3).

Anmeldelse/tekst

Sidetitel

Meta keywords

Meta beskrivelse

Evt. billede beskrivelse

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Hej Mike,

I forhold til SEO, bør du allerførst overveje, hvilke søgeord, du godt kunne tænke dig at blive fundet, når folk søger.

Læn dig gerne op af Googles søgeordsværktøj, som allerede nævnt.

Herefter bør du tænke lidt over, hvordan du så skal disponere din side, så den understøtter de valgte søgeord.

Og SÅ skal du skrive løs på dine tekster. God fornøjelse.

Gælder det så for mig at flette de sætninger jeg gerne vil findes på så ofte som muligt, eller en en gang af hver frase nok?

Mht. at plante links, skal jeg så bare smække det link på mange forskellige sider?

 

Det jeg vil lave findes der kun 1-3 nuværende egentlige konkurrenter, men der er 135.000 Lokale Månedlige Søgninger på de fraser jeg har tænkt mig at bruge - er det ikke forholdsvist godt?

EDIT: Og selvfølgelig tak til alle jer der har svaret!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hverken det ene eller det andet. Brug dine søgeord hvor det falder naturligt ind. Én gang er for lidt, 10 gange er for meget. Men brug det, så du synes at den ikke virker for overdrevet.

Husk stadig at det er mennesker du skriver til, ikke til Google :-)

Ja, det er en god idé at få så mange links fra en masse steder. Ofte drejer det sig dog om kvalitet fremfor kvantitet, så det skal helst være fra stærke ressourcer som handler om samme emne, eller noget i den stil, som din hjemmeside.

Jo det lyder jo godt. Men jeg har mange oplevet fejl i værktøjet. Hvis det er et dansk ord, så lyder det i hvert fald meget usandsynligt.

Spørg endelig, hvis du har andre spørgsmål :-)

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)