Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lækker hjemmeside for kun 899kr

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Da det giver ingen viden videre , det du skriver , han kan ikke bruge din kommentar til noget brug bart , ud over du griner lidt af hvor dårligt det er , kom frem med noget viden videre der hjælpe tråd starter frem i verden som iværksætter

Ta lige et par timers søvn. Det var jo heller ikke synderligt konstruktiv at debattere points i tråden som du slv gjorde tidligere :-)

Sov sødt

/S

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Mikael christiansen:

Da det giver ingen viden videre , det du skriver , han kan ikke bruge din kommentar til noget brug bart , ud over du griner lidt af hvor dårligt det er , kom frem med noget viden videre der hjælpe tråd starter frem i verden som iværksætter

 

Ta lige et par timers søvn. Det var jo heller ikke synderligt konstruktiv at debattere points i tråden som du slv gjorde tidligere :-)

Sov sødt

/S

jeg synes det var en mystisk kommentar den anden gav , jeg ville da gerne have en bedre kommentar fra den anden bruger så tråd starter kunne lære noget og vis jeg ikke kommenter ville jeg ikke kunne sove for jeg ville have det dårlige med ikke at give den kommentar , så det ikke kun blev ironi og lave sjov med tråd starter

Det med points det var vigtigt for det gav viden videre at det er vigtigt at kommenter vis man giver et minus , så man lære af sine fejl .

Sover sødt når jeg lige har forklaret hvorfor , for der er intet som dårlig samvigtighed over en anden ikke forstår en , for vi skal hjælpe hinanden på bedste iværksætter vis

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Intetsigende:

Har du meget brug for opmærksomhed?

Knægten er 15 år, prøv lige at give ham en chance. Hvis I ikke synes om hans tilbud skal I bare lade være med at tage imod det. Mon ikke I selv ville værdsætte konstruktive kommentarer over nedladende og ironiske, hvis I var i hans position?

Til den pris som han tilbyder kan det da næsten være ligegyldigt hvad han spytter ud, så vil det da være billigere end de fleste.

Det er ikke engang fordi hans hjemmeside ligger langt under standarden herinde.

Mon ikke folk som ønsker at betale sig 899 kr. fra en hjemmeside regner med noget MEGET middelmådigt alligevel?

Yes

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen igen:) jeg kan se der er en masse delte meninger rundt omkring - det er helt fint, og jeg er da også helt vildt glad, for alle de konstruktive kommentarer.

Og, jeg kan virkelig også godt bruge de kommentarer om min "hjemmeside"


Og, jeg tror bare jeg vælger at tage den ned, og opbygge en fuld ud hjemmeside, og bruge jeres kommentarer.

Hmm, jeg kan forstå på jer at standarden er meget høj, men jeg følte bare jeg skulle ud og få noget erfaring, og lidt kunder... istedet for bare at side og gemme mig, og jeg er da også blevet kontaktet af et par stykker.

Men ehm, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige:) nå ja - Tak igen!:)

 

Mvh Christoffer

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Jeg er glad for at læse at du ikke tager kommentarer så tungt og fortsat har gåpåmod, for nogle af kommentarerne kunne godt virke nedslående på en ung knægt.

Nå det er sagt, tror jeg det er en god idé at lave en hjemmeside hvor du har rettet de ting der bliver givet feedback omkring. Det er altid lettere at sælge sig selv og sit produkt, hvis man har en god og velfungerende hjemmeside, specielt når du selv tilbyder billige hjemmesider.

På den anden side har du brug for erfaring og referencer, så med det samme du har din egen hjemmeside klar, skal du ikke tøve med at finde kunder og referencer.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.

Jeg skal muligvis bruge nogle korte og enkelte sider. MEN link virker ikke

 

mvh.

Michael

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyberman29:

Hej alle sammen igen:) jeg kan se der er en masse delte meninger rundt omkring - det er helt fint, og jeg er da også helt vildt glad, for alle de konstruktive kommentarer.

Og, jeg kan virkelig også godt bruge de kommentarer om min "hjemmeside"


Og, jeg tror bare jeg vælger at tage den ned, og opbygge en fuld ud hjemmeside, og bruge jeres kommentarer.

Hmm, jeg kan forstå på jer at standarden er meget høj, men jeg følte bare jeg skulle ud og få noget erfaring, og lidt kunder... istedet for bare at side og gemme mig, og jeg er da også blevet kontaktet af et par stykker.

Men ehm, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige:) nå ja - Tak igen!:)

 

Mvh Christoffer

Det er godt at du tager imod den konstruktive kritik, det er er en vigtig egenskab. Og alle de triste mennesker der ikke kan andet end at komme med nedladende kommentarer, dem skal man bare ignorere, og lade deres latterlige kommentarer stå som et bevis på at det er dem der har nogle ting de skal arbejde med!

Nu nåede jeg personligt ikke at se din hjemmeside, men bare det at man er i gang når man er 15 år, og har gåpåmodet til at prøve at sælge sine evner, det er allerede et stort skridt på vejen Yes

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:

Cyberman29:

Hej alle sammen igen:) jeg kan se der er en masse delte meninger rundt omkring - det er helt fint, og jeg er da også helt vildt glad, for alle de konstruktive kommentarer.

Og, jeg kan virkelig også godt bruge de kommentarer om min "hjemmeside"


Og, jeg tror bare jeg vælger at tage den ned, og opbygge en fuld ud hjemmeside, og bruge jeres kommentarer.

Hmm, jeg kan forstå på jer at standarden er meget høj, men jeg følte bare jeg skulle ud og få noget erfaring, og lidt kunder... istedet for bare at side og gemme mig, og jeg er da også blevet kontaktet af et par stykker.

Men ehm, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige:) nå ja - Tak igen!:)

 

Mvh Christoffer

Det er godt at du tager imod den konstruktive kritik, det er er en vigtig egenskab. Og alle de triste mennesker der ikke kan andet end at komme med nedladende kommentarer, dem skal man bare ignorere, og lade deres latterlige kommentarer stå som et bevis på at det er dem der har nogle ting de skal arbejde med!

Nu nåede jeg personligt ikke at se din hjemmeside, men bare det at man er i gang når man er 15 år, og har gåpåmodet til at prøve at sælge sine evner, det er allerede et stort skridt på vejen Yes

 

Tak skal du have:) det er dejligt med lidt backup:)

Og til dig michael:) kontakt mig på PB, med nærmere beskrivelse:) - hvis du alså stadig mangler

 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yes

Det er hermed gjort.

Men jeg syntes at du skal se at få den side op igen og så put skum i ørene over for de kritikere... Del flyers ud i Netto og Fakta osv. hvor folk kan rive et mærke af med din emailadresse. Så er du såmænd godt på vej.

Men vigtigst af alt : sæt siden op igen - de kritikere skal da ikke bestemme over dig vel...!

 

mvh

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Pausgaard:

Yes

Det er hermed gjort.

Men jeg syntes at du skal se at få den side op igen og så put skum i ørene over for de kritikere... Del flyers ud i Netto og Fakta osv. hvor folk kan rive et mærke af med din emailadresse. Så er du såmænd godt på vej.

Men vigtigst af alt : sæt siden op igen - de kritikere skal da ikke bestemme over dig vel...!

 

mvh

Michael

Jeg er så enig! Alle skal starte et sted, og du lærer bedst ved erfaringer! Se at komme igang, og husk det er iorden at starte som semi-professionel - for der skal erfaring til for at kunne kalde sig "professionel" :)

Du har mange potentielle kunder, så bare se at få solgt noget :)

 

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)