Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lækker hjemmeside for kun 899kr

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Cyberman29:

Hej Amino.

Jeg vil gerne tilbyde at lave en lækker hjemmeside til dig, for kun 899kr. Hjemmesiden og designet bliver lavet i Wordpress. Jeg har ikke så mange referencer jeg kan vise. Så jeg mangler nogle jeg kan visse frem for andre

Hvis du vil have jeg skal lave en lækker hjemmeside til dig, kan du sende en PM eller gå ind på

http://www.craditec.com/

Mange hilsner Christoffer

 

 

SUPER flot hjemmeside, den er vildt fed den side du har. Kan du redesigne www.topmedia.dk?

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var selvfølgelig ironisk ment :)

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

En lækker hjemmeside til 899 kr.? Fint nok, hvis man bare ønsker en billig hjemmeside, men at reklamere med en "lækker" hjemmeside, når din egen hjemmeside er yderst banal...det virker sgu ikke troværdigt på en som mig, som har set det meste!

Ja, det giver mig sikkert nogle minus-point det her indlæg, men jeg mener det ærligt og oprigtigt!

Jeg er synsk! :-)

 

Jeg gav dig ikke minus , men nu har den ikke givet respons hvorfor du synes der er dårligt, men jeg fik ikke  minus, jeg skrev også en lang listen hvad han kunne gøre bedre

Men jeg synes selv det er en udmærket ide den der gav dig minus også skrev hvorfor minus til dig så du lære af det og kender forskellige brugers mening ,

jeg er total lige glad vis jeg rykker i et minus vis jeg ikke forstår et minus , for man skal lære af sine fejl for det lære man meste af i sit liv, det man gør perfekt og får maks plus stjerner ved jeg gjorde noget godt og jeg er på rette vej.

 

@Mikael: Jeg tror, du har misforstået min kommentar. I modsætning til dig, så ta'r jeg det ikke særligt alvorligt/personligt. Jeg savner ofte lidt humour fra din side. Men: Jeg fastholder mit synspunkt ang. trådstarters website. Nej, det er ikke min smag, og ja, det sjælfulde mangler. I sidste ende.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

TT Tekstforfatter:

En lækker hjemmeside til 899 kr.? Fint nok, hvis man bare ønsker en billig hjemmeside, men at reklamere med en "lækker" hjemmeside, når din egen hjemmeside er yderst banal...det virker sgu ikke troværdigt på en som mig, som har set det meste!

Ja, det giver mig sikkert nogle minus-point det her indlæg, men jeg mener det ærligt og oprigtigt!

Jeg er synsk! :-)

 

Jeg gav dig ikke minus , men nu har den ikke givet respons hvorfor du synes der er dårligt, men jeg fik ikke  minus, jeg skrev også en lang listen hvad han kunne gøre bedre

Men jeg synes selv det er en udmærket ide den der gav dig minus også skrev hvorfor minus til dig så du lære af det og kender forskellige brugers mening ,

jeg er total lige glad vis jeg rykker i et minus vis jeg ikke forstår et minus , for man skal lære af sine fejl for det lære man meste af i sit liv, det man gør perfekt og får maks plus stjerner ved jeg gjorde noget godt og jeg er på rette vej.

 

@Mikael: Jeg tror, du har misforstået min kommentar. I modsætning til dig, så ta'r jeg det ikke særligt alvorligt/personligt. Jeg savner ofte lidt humour fra din side. Men: Jeg fastholder mit synspunkt ang. trådstarters website. Nej, det er ikke min smag, og nej, sjælfuldheden mangler. I sidste ende.

Jeg tager det overhovedet personligt eller alvorligt når jeg får minus med vil gerne lære af mine fejl det bliver jeg bedre af , så vis man ikke har tid , så lad være at give minus , for det giver ingen viden videre uden en kommentar hvorfor normalt.

Jeg Ser meste minus for dem der giver minus at de ikke gider debattere og give sin viden videre og det er hurtigt at give en stjerne når man ikke gider at debattere , med det lære jeg ikke meget af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

TT Tekstforfatter:

En lækker hjemmeside til 899 kr.? Fint nok, hvis man bare ønsker en billig hjemmeside, men at reklamere med en "lækker" hjemmeside, når din egen hjemmeside er yderst banal...det virker sgu ikke troværdigt på en som mig, som har set det meste!

Ja, det giver mig sikkert nogle minus-point det her indlæg, men jeg mener det ærligt og oprigtigt!

Jeg er synsk! :-)

 

Jeg gav dig ikke minus , men nu har den ikke givet respons hvorfor du synes der er dårligt, men jeg fik ikke  minus, jeg skrev også en lang listen hvad han kunne gøre bedre

Men jeg synes selv det er en udmærket ide den der gav dig minus også skrev hvorfor minus til dig så du lære af det og kender forskellige brugers mening ,

jeg er total lige glad vis jeg rykker i et minus vis jeg ikke forstår et minus , for man skal lære af sine fejl for det lære man meste af i sit liv, det man gør perfekt og får maks plus stjerner ved jeg gjorde noget godt og jeg er på rette vej.

 

@Mikael: Jeg tror, du har misforstået min kommentar. I modsætning til dig, så ta'r jeg det ikke særligt alvorligt/personligt. Jeg savner ofte lidt humour fra din side. Men: Jeg fastholder mit synspunkt ang. trådstarters website. Nej, det er ikke min smag, og nej, sjælfuldheden mangler. I sidste ende.

Jeg tager det overhovedet personligt når jeg får minus med vil gerne lære af mine fejl det bliver jeg bedre af , så vis man ikke har tid , så lad være at give minus , for det giver ingen viden videre uden en kommentar hvorfor normalt

Jeg Ser meste minus for dem der giver minus at de ikke gider debattere og give sin viden videre og det er hurtigt at give en stjerne når man ikke gider at debattere , med det lære jeg ikke meget af

Uanset hvad, så har jeg ikke givet dig minus!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

TT Tekstforfatter:

En lækker hjemmeside til 899 kr.? Fint nok, hvis man bare ønsker en billig hjemmeside, men at reklamere med en "lækker" hjemmeside, når din egen hjemmeside er yderst banal...det virker sgu ikke troværdigt på en som mig, som har set det meste!

Ja, det giver mig sikkert nogle minus-point det her indlæg, men jeg mener det ærligt og oprigtigt!

Jeg er synsk! :-)

 

Jeg gav dig ikke minus , men nu har den ikke givet respons hvorfor du synes der er dårligt, men jeg fik ikke  minus, jeg skrev også en lang listen hvad han kunne gøre bedre

Men jeg synes selv det er en udmærket ide den der gav dig minus også skrev hvorfor minus til dig så du lære af det og kender forskellige brugers mening ,

jeg er total lige glad vis jeg rykker i et minus vis jeg ikke forstår et minus , for man skal lære af sine fejl for det lære man meste af i sit liv, det man gør perfekt og får maks plus stjerner ved jeg gjorde noget godt og jeg er på rette vej.

 

@Mikael: Jeg tror, du har misforstået min kommentar. I modsætning til dig, så ta'r jeg det ikke særligt alvorligt/personligt. Jeg savner ofte lidt humour fra din side. Men: Jeg fastholder mit synspunkt ang. trådstarters website. Nej, det er ikke min smag, og nej, sjælfuldheden mangler. I sidste ende.

Jeg tager det overhovedet personligt når jeg får minus med vil gerne lære af mine fejl det bliver jeg bedre af , så vis man ikke har tid , så lad være at give minus , for det giver ingen viden videre uden en kommentar hvorfor normalt

Jeg Ser meste minus for dem der giver minus at de ikke gider debattere og give sin viden videre og det er hurtigt at give en stjerne når man ikke gider at debattere , med det lære jeg ikke meget af

Uanset hvad, så har jeg ikke givet dig minus!

Jeg støtte dig bare fordi på den anden side , var der en anden der gav dig minus , uden at give respons hvorfor

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Jørgensen:

Cyberman29:

Hej Amino.

Jeg vil gerne tilbyde at lave en lækker hjemmeside til dig, for kun 899kr. Hjemmesiden og designet bliver lavet i Wordpress. Jeg har ikke så mange referencer jeg kan vise. Så jeg mangler nogle jeg kan visse frem for andre

Hvis du vil have jeg skal lave en lækker hjemmeside til dig, kan du sende en PM eller gå ind på

http://www.craditec.com/

Mange hilsner Christoffer

 

 

SUPER flot hjemmeside, den er vildt fed den side du har. Kan du redesigne www.topmedia.dk?

Hej Brian.

Go Ironi dérYes

Men jeg kan da godt redigere lidt i Jeres side Stick out tongue

I skriver på forsiden: En typisk hjemmeside tager op 14 dage

Det I mener er vel: En typisk hjemmeside tager op til 14 dage!? Cool

Ellers flot hjemmeside I har lavet dér!

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
kvalitetsmaling på nettet

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ha ha ha Michael..

den faldt lige tilbage der...

 

Humor

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Brian Jørgensen:

Cyberman29:

Hej Amino.

Jeg vil gerne tilbyde at lave en lækker hjemmeside til dig, for kun 899kr. Hjemmesiden og designet bliver lavet i Wordpress. Jeg har ikke så mange referencer jeg kan vise. Så jeg mangler nogle jeg kan visse frem for andre

Hvis du vil have jeg skal lave en lækker hjemmeside til dig, kan du sende en PM eller gå ind på

http://www.craditec.com/

Mange hilsner Christoffer

 

 

SUPER flot hjemmeside, den er vildt fed den side du har. Kan du redesigne www.topmedia.dk?

Har du meget brug for opmærksomhed?

Knægten er 15 år, prøv lige at give ham en chance. Hvis I ikke synes om hans tilbud skal I bare lade være med at tage imod det. Mon ikke I selv ville værdsætte konstruktive kommentarer over nedladende og ironiske, hvis I var i hans position?

Til den pris som han tilbyder kan det da næsten være ligegyldigt hvad han spytter ud, så vil det da være billigere end de fleste.

Det er ikke engang fordi hans hjemmeside ligger langt under standarden herinde.

Mon ikke folk som ønsker at betale sig 899 kr. fra en hjemmeside regner med noget MEGET middelmådigt alligevel?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Jørgensen:

Cyberman29:

Hej Amino.

Jeg vil gerne tilbyde at lave en lækker hjemmeside til dig, for kun 899kr. Hjemmesiden og designet bliver lavet i Wordpress. Jeg har ikke så mange referencer jeg kan vise. Så jeg mangler nogle jeg kan visse frem for andre

Hvis du vil have jeg skal lave en lækker hjemmeside til dig, kan du sende en PM eller gå ind på

http://www.craditec.com/

Mange hilsner Christoffer

 

 

SUPER flot hjemmeside, den er vildt fed den side du har. Kan du redesigne www.topmedia.dk?

 

Den forstod jeg ikke , er du ikke webmaster ? og laver hjemmesider , lidt spøjs kommentar selv om du skriver næsten indlæg ironi , for den du kommentere er en 15 årig .

Da det giver ingen viden videre , det du skriver , han kan ikke bruge din kommentar til noget brug bart , ud over du griner lidt af hvor dårligt det er , kom frem med noget viden videre der hjælpe tråd starter frem i verden som iværksætter

jeg kan faktisk også regne og ved godt vis man kræver 6000 kr for en hjemmesiden kan man kræve noget mere , for nu koster tråd starter hjemmesiden løsning 899 kr så der er en verden til forskel på jeres 2 løsninger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)