Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lækker hjemmeside for kun 899kr

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Amino.

Jeg vil gerne tilbyde at lave en lækker hjemmeside til dig, for kun 899kr. Hjemmesiden og designet bliver lavet i Wordpress. Jeg har ikke så mange referencer jeg kan vise. Så jeg mangler nogle jeg kan visse frem for andre

Hvis du vil have jeg skal lave en lækker hjemmeside til dig, kan du sende en PM eller gå ind på

http://www.craditec.com/

Mange hilsner Christoffer

 

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cyberman29

Fedt, jeg kommer nok til nok til og bruge dig Big Smile

Hilsen Korn

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

laver du også themplate til siden eller er det bare standard ?

 

Mikkel

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ikke for at være flueknepper, men ret lige "proffesionel" til "professionel" det virker en anelse mere professionelt i min optik ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 10 person

En lækker hjemmeside til 899 kr.? Fint nok, hvis man bare ønsker en billig hjemmeside, men at reklamere med en "lækker" hjemmeside, når din egen hjemmeside er yderst banal...det virker sgu ikke troværdigt på en som mig, som har set det meste!

Ja, det giver mig sikkert nogle minus-point det her indlæg, men jeg mener det ærligt og oprigtigt!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er kommet rimeligt langt når man tænker du kun er 15 år ifølge profilen, godt gået

Dog vis skal få en høj pris lav den side du sælger dig fra bedre , tilpasse siden alle skærme størelser

Vis du kan lave mere end bare en forside på den siden du sælger dig igennem, får du sikkert mange kunder til denne pris

Lav eget logo

Lave en side om dig

Lave en siden om hvilken CMS du bygger i hvad du kan og alt hvad kan , så du sælger dig bedste muligt

Få gerne nogle billeder på siden

God ide vis du har god tid , lav subdomæner på din siden , hvor du oploader hvad du kan , så sælger du dig bedre

Blogge på siden om alle nyheds ting , så du viser du er god

vis kan ligge video på siden god ide

laver sider i wordpress vis hvad alle mulig plug in kan

lav forum bbpress på siden

webshop der kan du desuden sælge småting igennen lidt og få lidt ekstra salg

her er vidste lidt ekstra ideer du behøvere ikke bruge alle , bruge dem du ønsker og synes er bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En lækker hjemmeside til 899 kr.? Fint nok, hvis man bare ønsker en billig hjemmeside, men at reklamere med en "lækker" hjemmeside, når din egen hjemmeside er yderst banal...det virker sgu ikke troværdigt på en som mig, som har set det meste!

Ja, det giver mig sikkert nogle minus-point det her indlæg, men jeg mener det ærligt og oprigtigt!

Jeg er synsk! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

TT Tekstforfatter:

En lækker hjemmeside til 899 kr.? Fint nok, hvis man bare ønsker en billig hjemmeside, men at reklamere med en "lækker" hjemmeside, når din egen hjemmeside er yderst banal...det virker sgu ikke troværdigt på en som mig, som har set det meste!

Ja, det giver mig sikkert nogle minus-point det her indlæg, men jeg mener det ærligt og oprigtigt!

Jeg er synsk! :-)

 

Jeg gav dig ikke minus , men nu har den ikke givet respons hvorfor du synes der er dårligt, men jeg fik ikke  minus, jeg skrev også en lang listen hvad han kunne gøre bedre

Men jeg synes selv det er en udmærket ide den der gav dig minus også skrev hvorfor minus til dig så du lære af det og kender forskellige brugers mening ,

jeg er total lige glad vis jeg rykker i et minus vis jeg ikke forstår et minus , for man skal lære af sine fejl for det lære man meste af i sit liv, det man gør perfekt og får maks plus stjerner ved jeg gjorde noget godt og jeg er på rette vej.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.

Du nævner en referance. Men den som er på din side, med en STOR pil imod, kan man ikke klikke på, eller se. Syntes det er lidt dumt. Dét blev jeg lidt skuffet over.

Er det en fuld køreklar side, man får for pengene? Og hvad med hosting? Er det med eller hvad anbefaler du?

Når du går igang med at lave sider for andre, må man gå ud fra, at det er noget du har gjort mange gange tidligere!? Du må da have mere end bare én reference, eller har du lavet én side, og tænkt; Dette vil jeg leve af!?

Giver du "tilfreds eller gratis" garanti, hvis man handler med dig?

Jeg skal have lavet en 2-3 sider hvis du kan overbevise mig, om at du er go, og jeg får et godt resultat for mine penge.

 

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Kvalitetsmaling billigt til salg på nettet

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt "gåpåmod"! Smile

Men det er ikke en særlig god ide at skrive et CVR nr for et tømrerfirma. Jeg gætter på det er en i din familien, men det går sgu ikke alligevel! Wink

En god ide ville også være en reference man kunne se istedet for kun et lille thumbnail.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)