Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilket økonomisystem?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino venner!!

Jeg har nu haft summasummarum i noget tid, men er så tilfreds med det.

Jeg vil gerne høre hvad I har af erfaringer med ang. gratis eller billige økonomisystemer?

Jeg har set lidt på E-comonic, men synes det er en smule forvirrende :S

Håber I har nogle gode råd at dele ud af.

Mvh Chris, NetTrading

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad det er som gør at du synes e-conomic er forvirrende?

Har det noget at gøre med prissætningen - eller selve systemet? 

Personligt synes jeg nemlig at e-conomic er vældig overskueligt - har anvendt det på daglig basis i en årrække efterhånden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er det ved sumasumarum du ikke er glad for , eller misforstår jeg dig

Dbh
Benny
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jepsen:

Hej Chris

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad det er som gør at du synes e-conomic er forvirrende?

Har det noget at gøre med prissætningen - eller selve systemet? 

Personligt synes jeg nemlig at e-conomic er vældig overskueligt - har anvendt det på daglig basis i en årrække efterhånden.

 

Hej :)

Da min virksomhed er en webshop, så er det vigtigt for mig at et billed følger varerne og at jeg kan sætte en avance i % og i kr.  på produkterne, at jeg kan styre evt. kampagner på. det kan godt være at man kan det i E-conomic, i så falde kan jeg ikke finde det / finde ud af at lave det :S  for mig, som kun har lidt kendskab til økonomisystemer, så synes jeg ikke E-conomic er så let at finde rundt i... kan godt være det bare er mig :) 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Benny Straby:
Hvad er det ved sumasumarum du ikke er glad for , eller misforstår jeg dig

Dbh
Benny

 

Hej,

Summasummarum er et fint program. det eneste der er ved det er, at jeg nu har haft 2 regnskaber i programmet og har derfor opbrugt demoversionen, og for at få de features jeg har brug for, så skal jeg investere i den dyre version. Har slet ikke noget i mod programmet, men vil gerne høre om der var andre på markedet, som måske er lidt billgere :)

Mvh Chris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Okay, hvorfor jeg spurgte, er fordi jeg selv er ved at finde et system, og netop nu er i gang med prøve versionen af SumaSummarum. Indtil nu virker det som et rigtig godt program.

 

Dbh

Benny 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris og Benny.

Som daglig bruger af mange forskellige bogføringsprogrammer i mere end 20 år, er der et  program der udskilder sig i min verden som det bedste. Dog ikke gratis, men set ud fra hvad man får, virker det gratis.

programmet kan ses på www.webfinance.dk

 

Med venlig hilsen

Tony Kissow 

 

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris 

 

Hvis du er tilfreds med summa - hvorfor så skifte ? Nå, men altså jeg syntes jo at Winfinans.net og Economics er ret gode - de er også dem som lidt markerer sig ifht. at være gearet til øget net-clouding. E-conomic er jo ret spændende med alle deres online tutorials, webguides, webinarer mv. men omvendt er winfinans måske lidt nemmere at bruge 

Men i mit daglige arbejde som bogholder - hører man jo folk der er religiøse med hhv. det ene og det andet program - så jeg tror der er en god portion smag-og-behag i det - alt efter hvilken type man er. 

Ps: Winfinans koster 150,00 om måneden og dermed lidt billigere end e-conomic, hvor der et begrænset antal posteringer, projektmodul er tilkøb mv. Så tror faktisk winfinans er det billigste af de systemer der ikke ligefrem er helt gratis. 

 

Mvh Stig www.larsen-finans.dk 

Stig Larsen - www.larsen-finans.dk- info(snabela)larsen-finans.dk - Telefon 70 26 99 11 - Du finder os også på Facebook

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på NAVonline ( www.navonline.com ).

Her kan man let, hurtigt og billigt komme igang med Microsoft Dynamics NAV - tidligere kendt som Navision.

Dynamics NAV kan integrere til f.eks. webshop via webservices, der kan være flere brugere på, flere regnskaber m.m. 

Økonomiprogrammet eller snarere virksomhedssystemet kan benyttes af nystartede mindre virksomheder såvel som etablerede mellemstore og store virksomheder.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)