Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside på google? Hvor lang tid kan der gå?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en lille hjemmeside til min kære far. lunds-flytning.dk. Og spekulerer nu på, hvornår den er at finde på google?

Håber nogen af jer eksperter kan fortælle, hvor lang tid der kan gå ca. før den er indexeret?

Eventuelt nogen råd til mit indhold kontra meta tags, som jeg har læst er det meget vigtigt, at de er unikke og stemmer overens med undersider?

Og så er der vel links. Min Hjemmeside bliver vel aldrig fundet af google, hvis der ikke er nogen som linker til den. Så tænker hvor i alverden jeg går hen og skriver åbne links, uden det betragtes som spam?

Her på siden er vel en start Embarrassed

En vurdering af jer ville være super, da jeg er lidt grøn endnu hvad det her angår.

Tak på forhånd

http://lunds-flytning.dk/

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Det kan man ikke præcist sige. Normalt et par dage, når du har smidt et link i dette indlæg burde det ikke tage lang tid Smile

De bedste hilsner

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har været ude for at det tager op til tre uger, men det varierer meget. Med et link her på amino går det hurtigt.

Ellers, hvis du alligevel overvejer at reklamere via Adwords eller FaceBook, så kan du gøre det med det samme. Og så indexeres den vist hurtigere.

 

/Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Denne tråd er allerede på Google, så der går ikke længe før din side er indekseret.

Få lavet unikke titler til alle siderne og lav dem fængende :) Det er super vigtigt.

Og så kan siden flytning godt trænge til mere uddybende tekst.

God arbejdslyst :)
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det hurtige svar. Så mit link her burde være nok siger du Smile

Jeg var blevet opfordret et andet sted, til også at tilføje mit URL her: http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

Men har senere hen læst, at det er en dum ide og kan være direkte skadeligt? Kan det være rigtigt?


Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lund's:

Tusind tak for det hurtige svar. Så mit link her burde være nok siger du Smile

Jeg var blevet opfordret et andet sted, til også at tilføje mit URL her: http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

Men har senere hen læst, at det er en dum ide og kan være direkte skadeligt? Kan det være rigtigt?


Ikke skadeligt, men unødvendigt. Det tager længere tid end at få indexeret siden via links.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man vil indekseres af Google handler det om at få nogle links til siden. Derudover afgører linkbuilding din placering på Google. Læs mere om det ved at trykke på dette link: Linkbuilding og WordPress

Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal i have allesammen. Det har været en stor hjælp. Så vil jeg arbejde på at få nogle mere unikke titler til undersiderne samt meta keywords, og så håber jeg siden er at finde på google inden så længe Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Ellers, hvis du alligevel overvejer at reklamere via Adwords eller FaceBook, så kan du gøre det med det samme. Og så indexeres den vist hurtigere.

Nej, siden indexeres ikke hurtigere af den grund.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var hurtigt. Den er allerede på google nu. Skriver jeg "lunds-flytning" kommer den aller øverst. Så det var dejligt hehe. Så er spørgsmålet vel bare at optimere, så den også er nogenlunde øverst når man googler "lunds flytning" etc. Og det er via overskrifter og meta keywords jeg skal gøre det? Er mit endelige spørgsmål Big Smile

Mange tusind tak for alle jeres svar.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)