Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad for et affiliate sider?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beklager også at tråden kører lidt af sporet.

@Simon

Hvor har du det med 20% af omsætningen fra? Danske Spil har en tilbagebetalingsprocent på 87 på Den Lange, så de kan heller ikke selv leve op til de regler.

Og hvad med Betfair, hvor spillerne spiller mod hinanden, hvilket giver en meget lavere omsætning.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Hvor har du det med 20% af omsætningen fra? Danske Spil har en tilbagebetalingsprocent på 87 på Den Lange, så de kan heller ikke selv leve op til de regler.

Og hvad med Betfair, hvor spillerne spiller mod hinanden, hvilket giver en meget lavere omsætning.

Hej

Jeg beklager min fejl, det med de 20 % var et tidligt udkast som ikke ser gældende ud mere. I stedet ligner det de skal betale 2-3 mil for at få en licens og efterfølgende betale ca. det samme hvert år for at opretholde licensen og det gør det jo noget mere spiseligt og realistisk for mindre bookmakere at være med. Jeg har mine informationer fra betxpert et stort spille forum som har dækket sagen.

Ja dansk "tøsetjeneste" har hævet udbetalingerne på oddset men de bryder stadig de internationale spillelove ved at ikke udbetale det de skal på Lotto, skrabespil, og automat hallerne. og stadig er en tilbagebetaling på 87 % helt ucceptabelt. Nu opererer danske spil jo også kun i danmark så de kan vre ligeglade med de er blacklistet i resten af verden.

Betfair tjener fedt på at stille denne platform til rådighed og deres poker site og trading del osv. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thougaard Frandsen:

Betfair tjener fedt på at stille denne platform til rådighed og deres poker site og trading del osv. 

Det er jeg klar over, men selve omsætningen er vel kun deres gebyr.

Det kunne man også argumentere for i poker, hvor der bare stilles en platform til rådighed for spillerne, men hvor selve omsætningen kun er den del der går til huset.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Interessen i dette er jo om der vil være bookmakere der ønsker at betale en millionafgift til den danske stat hvert år og om de har råd til det.

  Hvorfor skulle bookmakere betale penge for at få en licens i danmark når spillere stadig frit og helt lovligt kan spille hos dem når blokeringen træder i kraft. Det eneste det kræver er jo bare man omgår spærringen og det kan de jo lave en guide til. Det betyder jo bare hr og fru jensen der ikke kender til computer ikke kan omgå spærringen Derfor tror jeg kun det bliver de store bookmakere som ladbrokes og Bwin + et par andre der allerede sidder på det danske marked som er interesseret.

Desuden skal bookmakerne stadig overholde lovkrav fra feks spillemyndighederne på Malta eller UK og ikke kunne gøre ligesom danske spil og tilbagebetale langt under lovkravet for en international bookmaker

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

korn:

Hej Amino.

Jeg har tænkt på at lave en eller flere Affiliateds side/sider. Men jeg med ikke rigtige hvad der er godt og lave Affiliated om.

Måske vil nogen af jer send link til jeres side eller komme med nogen idér måske.

Håber i kan hjælpe mig vider.

Hej

Du kan måske finde inspiration på denne liste over emner:
http://www.partner-ads.com/dk/affiliate-emner.htm

Mvh. Ken

 

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det jeg måske godt vil er affiliate med hosting, Webhosting. Bare en idé jeg fik.

Hilsen Korn

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

korn:

Hej,

Jeg har en blog. Men ved ikke lige hvor jeg kan få nogen penge ud af den. Det er en blog om World of Warcraft News

Du kan se den her: http://www.worldofwarcraftnewz.com/

Hilsen Korn

 

Zanox havde et WOW program på et tidspunkt - Det var for et platform hvor man kunne købe/sælge udstyr fra spillet - Det kunne da være en god start.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om du interessere dig mere for at tjene penge, end for at følge din passion, men et utal af bøger og film har vist mig at man skal følge sin passion for at tjene penge ;-)

Find noget der virkeligt interessere dig. Du må have noget du konstant snakker om, konstant tænker på eller hele tiden gør?

Kan du lide at hjælpe andre, kan du lave en hjemmeside med fjernsupport(?). ELSKER du bare matematik, kan du lave en internet side med en gennemgang af matematik pensum, som hjælp til studerende. Er du tosset med styrketræning, kan du lave en hjemmeside med vejledning, øvelser, trænings musik, mentalitet osv.

Hvis du arbejder på noget du elsker, vil det smitte af på dine læsere, som deler din passion. Elsker du det du laver, og arbejder hårdt nok for det, så skal det nok lykkedes, men ting tager tid ;-)

Mvh.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om du interessere dig mere for at tjene penge, end for at følge din passion, men et utal af bøger og film har vist mig at man skal følge sin passion for at tjene penge ;-)

Find noget der virkeligt interessere dig. Du må have noget du konstant snakker om, konstant tænker på eller hele tiden gør?

Kan du lide at hjælpe andre, kan du lave en hjemmeside med fjernsupport(?). ELSKER du bare matematik, kan du lave en internet side med en gennemgang af matematik pensum, som hjælp til studerende. Er du tosset med styrketræning, kan du lave en hjemmeside med vejledning, øvelser, trænings musik, mentalitet osv.

Hvis du arbejder på noget du elsker, vil det smitte af på dine læsere, som deler din passion. Elsker du det du laver, og arbejder hårdt nok for det, så skal det nok lykkedes, men ting tager tid ;-)

Mvh.

_________________________________________________________

Hej,

Jeg interessere ikke for penge. Det som jeg interessere mig for er hjemmeside osv.

Hilsen Korn

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)