Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhost? hvem vælger man og hvad får man?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak Oscar

Tror jeg hører webudviklerne hvad de siger, for ja sitet er af en tilstrækkelig stor størrelse, det er ikke et lille butiks site for en lokal forretning.

Grunden til at jeg ville have en billig host, er som alle andre nystartet virksomheder. Man er jo nødt til at minimere omkostningerne, såfremt man vil opnå overskud indenfor en moderat tidshorisont.

Tak for indlægget/indlæggende.

Kigger lige nærmere på dit link, og giver det evt. videre til den virksomhed jeg outsourcer til.

Med venlig hilsen

Tai

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tai Lovatt Ørlund:

Tror jeg hører webudviklerne hvad de siger, for ja sitet er af en tilstrækkelig stor størrelse, det er ikke et lille butiks site for en lokal forretning.

Grunden til at jeg ville have en billig host, er som alle andre nystartet virksomheder. Man er jo nødt til at minimere omkostningerne, såfremt man vil opnå overskud indenfor en moderat tidshorisont.

Det var så lidt :-)

Hvis din virksomhed skal leve af at sitet fungerer og er tilgængelig, så vil jeg helt klart vælge at spare på kontorudgifter, ture til McDonalds, smarte skriveborde og møbler, dyre arbejds pc'er, repræsentationsmiddage osv, og så sætte alle pengene i at få en ordentlig host i første omgang.

Det samme gælder med funktionalitet og udvikling af sitet. Hellere spar et par af de avancerede funktioner væk og brug pengene på en god system administrator du altid kan få fat på og som kan sætte tingene ordentlig op.

Du kan altid bygge mere advancerede funktioner når penge er til det og dit projekt har bevist at det kan tjene sig ind, men det er umuligt at skabe en god forretning hvis sitet svarer langsomt, er nede i længere tid af gangen pga. problemer osv. 

Det koster som regel en del arbejde at skifte host når man først er i gang, så hvis du ikke selv er i stand til at sidde og pille i "mekanikken" m.v. men alt skal købes udefra, så er du langt bedre tjent med at bruge lidt ekstra penge på et ordentlig teknisk setup der kan holde til den første vækst og gerne udvides med tiden så du ikke skal flytte eller betale for dyre premium løsninger fordi din host kun sælger ting i pakker og ingen af dem passer til dig. :)

 

 

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt GleSYS i godt et år nu!, dog kun til simpel Python webhosting, men det fungere rigtig godt og er meget stabilt..

Og så er et virtuelt miljø super smart hvis man vil opgradere på et senere tidspunkt!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)