Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs og kvalificeret coach til motivation, organisation mm søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

som overskriften allerede siger, så søger jeg en seriøs coach til mig selv, der kan hjælpe mig ift min forretning, altså organisation, motivation og alt, hvad der er vigtigt for at beholde overblik og ressourcer til at skabe en fornuftig forretning. Eventuelle private anliggender kan også forekomme.

Det er vigtigt at du præcist fortæller, hvem du er og hvad der kvalificerer dig til sådan en opgave. Du behøver ikke være psycholog eller noget i den stil, men du skal have erfaring med de ovennævnte elementer.

Du må også meget gerne have indblik i den administrative del af en virksomhed, altså fx regler omkring skat mm.

Skriv gerne til mig en pm herinde og lad mig høre mere om dig, hvad du kan hjælpe med og hvad dit tilbud til mig kunne være.

Venlig hilsen,

Coachsøges

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil da gerne hjælpe lidt.

Jeg kan anbefale Kim Kampp herinde fra Amino af som coach. Jeg kender ham ikke personligt, men han virker som han er ude stået ud af sengen med det rette ben først :-)

Men èn som jeg kender personligt er en der hedder Pernille Lauritsen. Hun har været tidligere vice præsident for den europæiske sammenslutning af certificerede coaches, og har en coaching virksomhed der hedder Mindjuice. Vi er gamle venner , så jeg kan virkelig stå inde for det

Det lyder fornemt, men hun har en del coaches ansat og mon ikke de kan finde en god løsning til dig ? De er utroligt rare og åbne mennesker. Nogle coaches kan godt være lidt hårde i filten ( når det er krævet ) , men her er der virkelig rummelighed og indsigt på drengen.

Find dem her : coach i København

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg praktisere som personlig coach i Kolding og vil meget gerne hjælpe dig.

Jeg er uddannet NLP coach, NLP practitioner og HNLP practitioner. Mine kompetencer dækker over et bredt område da min uddannelse er både som coach og NLP practitioner, dette betyder at både de områder du nævner, samt personlige emner / private anliggender kan varetages.

Jeg er 38 år og har en baggrund rehvervsmæssigt som salgs- og indkøbschef i import/export branchen.

Såfremt du finder dette af interesse er du meget velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger. Du kan endvidere se nærmere på min hjemmeside www.metterisgaard.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig

Venlig hilsen

Mette Risgaard

Fra Randers
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Modigt af dig at søge efter en coach på denne måde:-) Hvilken coaching form snakker vi om? Skype eller 1-to-1 coaching?

Hilsen

Zina Jensen-Maar

www.be-coach.dk

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Risgaard:

Hej

Jeg praktisere som personlig coach i Kolding og vil meget gerne hjælpe dig.

Jeg er uddannet NLP coach, NLP practitioner og HNLP practitioner. Mine kompetencer dækker over et bredt område da min uddannelse er både som coach og NLP practitioner, dette betyder at både de områder du nævner, samt personlige emner / private anliggender kan varetages.

Jeg er 38 år og har en baggrund rehvervsmæssigt som salgs- og indkøbschef i import/export branchen.

Såfremt du finder dette af interesse er du meget velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger. Du kan endvidere se nærmere på min hjemmeside www.metterisgaard.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig

Venlig hilsen

Mette Risgaard

 

Hej Mette,

NLP lyder godt. Har en smule kendskab til det, men kan desværre ikke finde ud af at gennemføre det alene. Det virker ikke på mig, når jeg selv skal igang med det.

Derudover vil jeg også gerne igang med det professionelle og få styr på mine egne små issues, jeg går rundt med i hverdagen.

Jeg synes, det lyder interessant. Eneste problem er at jeg opholder mig i København (som udgangspunkt), så der er en vej at køre..

Jeg vil tænke over det og vende tilbage til dig!

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

BE-COACH:

Hej!

Modigt af dig at søge efter en coach på denne måde:-) Hvilken coaching form snakker vi om? Skype eller 1-to-1 coaching?

Hilsen

Zina Jensen-Maar

www.be-coach.dk

 

Hej Zina,

nu har jeg jo også valgt at søge en coach på den anonyme måde herinde, så helt så modigt er det jo ikke ;-)

Jeg ville nok foretrække 1-to-1 coaching, men skype kunne også komme på tale.

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

tak for dit svar :0)

NLP er svært at bruge på sig selv da en stor del er spørgeteknik og det virker derfor bedst når det udføres korrekt af en anden person. NLP er yderst effektivt og et fantastisk redskab som kan skille tingene ad og få vendt tankens magt.

Du skriver du fortrinsvis opholder dig i København, såfremt det betyder at du jævnligt er i Jylland kunne vi aftale tider så de passede med dine besøg herover, hvis det er muligt for dig.

Jeg foretrækker personligt også 1-to-1 sessions da det giver mig en større kontakt til mine klienter og ofte en bedre dialog.

Jeg glæder mig til at høre hvad du beslutter dig for :0)

hilsen Mette

Fra Hvidovre
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig!

Jeg vil gerne hjælpe dig! Jeg arbejder som coach, både for private og virksomheder og har selv startet virksomhed op, som er 11 år til maj.

Min coach uddannelse er fra ID Academy. Den er 2-årig og bygger bl.a. på NLP. Om du vil tale om målsætninger i forhold til din forretning eller mere private anliggender betyder ikke noget. Jeg arbejder med begge dele.

Jeg bor i Hvidovre, har firma i Hørsholm og har adgang til coachinglokale i Gothersgade.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på 26258810, så kan du mærke efter, om der er "kemi".

Venlig hilsen

Tina

 

 

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

lyder meget godt, din baggrund. Har du en hjemmeside?

Du er også velkommen til at skrive privat til mig, hvis det er.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:)

Jeg har svaret dig privat...

Ved ikke, om du har set det.

Vh Tina

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)