Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg sælgere ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaasi det vil jeg meget gerne høre mere om skriv gerne en mail til mig

info@nature4pets.com 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil sælge via MLM (selvom du siger det ikke er det, så er det jo det), så bør du vel også rekruttere gennem MLM?

Man spiser vel sin egen medicin?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes I skal finde ud af, om I vil tilbyde Network Marketing muligheden eller ikke.

Den beskrivelse I har på hjemmesiden lige nu, ligger midt imellem MLM og Franchise, og det bliver lidt "fesent" når I ikke helt ved, hvilket ben I skal stå på. 

Hvis produktet er i orden, så synes jeg ikke I skal være flove over at kalde det MLM eller Network Marketing - for det er jo det, det er. 

Jeg har dog lidt svært ved at se salg af hesteshampoo på et homeparty - men det er nok fordi jeg ikke er en "heste-pige" eller hesteinteresseret. Big Smile

Derimod tror jeg sagtens produktet kan afsættes på andre måder, via selvstændige forhandlere.

I skriver, at da det ikke er et MLM-koncept, så får man ikke penge for dem under sig - men kun for dem man finder.

Denne formulering får det i højere grad til at lyde som pyramide, da det jo så primært kommer til at handle om at finde forhandlere, og ikke om at afsætte produkter.

Hvis jeg finder 2 forhandlere, som hver omsætter for 10.000,- om måneden, så vil jeg da synes det er urimeligt, at jeg ikke får provision af den omsætning - og jeg har dermed ikke rigtig noget incitament til at gå ud og finde flere forhandlere.

Med mindre der er noget i jeres koncept jeg har misforstået?

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)