Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg sælgere ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoér

  Jeg kunne godt bruge nogle gode råd til følgende projekt.

Råd om hvordan jeg finder sælgere i Danmark og rundt om i, og uden for europa.

Vi har nogle produkter som henvender sig til alle dem der har kæledyr. Vores produkter har eksisteret i næsten 10 år nu, og vi har hovedsagelig solgt til private over nettet samt ved messer og udstillinger med dyr.

Vi sælger en del engros til dyrlæger og dyrbutikker rundt om i europa.

Nu vil vi gerne nå ud til mange flere slutbrugere, og har derfor valgt at satse på homeparty konceptet. Hvordan gør vi det ?

Vi vil ikke lave et mlm. koncept, men vil gerne have en stab af sælgere der vil arbejde med homeparty, både i Danmark, men også i resten af verden.

Hvor finder vi lettest disse folk ?

Selv om vi ikke vil lave et mlm. koncept, vil vi gerne belønne dem der kan finde flere forhandlere til os. Hvordan kan vi gøre det uden det bliver for meget mlm. ?

Håber i sidder inde med nogle gode brugbare ideer, og skulle der sidde en der har lyst til at starte som forhandler høre vi gerne fra dig også.

Vores produkter er unikke, og alle uden kemikalier og silikone. Vi fremstiller dem selv i Holland, og vores sortiment indeholder bl.a. Shampoo, pleje, rengøring og tilbehør til alle der har kæledyr, hund, kat, gnaver, fugl, heste m.m.

Ser frem til at modtage nogler seriøse og brugbare råd og ideer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave job opslag på diverse steder som jobzonen, ofir, stepstone eller aminos egen http://www.amino.dk/freelancer/ og så lave en konkret jobbeskrivelse, og vente på svar. Det burde nok kunne give jer et fundament af sælgere i Danmark. Internationalt er det nok sværer, men hvis du/i henvender jer til et jobcenter tror jeg de kan lede jer på vej, da jobcentrene samarbejder på tværs af landegrænserne i EU.

 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

nature4pets:

Kære aminoér

  Jeg kunne godt bruge nogle gode råd til følgende projekt.

Råd om hvordan jeg finder sælgere i Danmark og rundt om i, og uden for europa.

Vi har nogle produkter som henvender sig til alle dem der har kæledyr. Vores produkter har eksisteret i næsten 10 år nu, og vi har hovedsagelig solgt til private over nettet samt ved messer og udstillinger med dyr.

Vi sælger en del engros til dyrlæger og dyrbutikker rundt om i europa.

Nu vil vi gerne nå ud til mange flere slutbrugere, og har derfor valgt at satse på homeparty konceptet. Hvordan gør vi det ?

Vi vil ikke lave et mlm. koncept, men vil gerne have en stab af sælgere der vil arbejde med homeparty, både i Danmark, men også i resten af verden.

Hvor finder vi lettest disse folk ?

Selv om vi ikke vil lave et mlm. koncept, vil vi gerne belønne dem der kan finde flere forhandlere til os. Hvordan kan vi gøre det uden det bliver for meget mlm. ?

Håber i sidder inde med nogle gode brugbare ideer, og skulle der sidde en der har lyst til at starte som forhandler høre vi gerne fra dig også.

Vores produkter er unikke, og alle uden kemikalier og silikone. Vi fremstiller dem selv i Holland, og vores sortiment indeholder bl.a. Shampoo, pleje, rengøring og tilbehør til alle der har kæledyr, hund, kat, gnaver, fugl, heste m.m.

Ser frem til at modtage nogler seriøse og brugbare råd og ideer.

Det virker som I er i et meget tidligt stade hvor I ikke har gjort jer klart hvad det kræver at gå ud på internationale markeder.

Første ting I skal gøre jer klart er hvad jeres samarbejdspartnere får ud af at arbejde for jer - og lad være med at bygge luftkasteller. Der skal være klar indtægt til dem der laver arbejde for jer.

Der findes eksportstøtte til at gøre virksomheder markedsklare. Udenrigsministeriet har nogje meget effektive ordninger, og også væksthusene kan hjælpe jer videre.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

nature4pets:

Vi vil ikke lave et mlm. koncept, men vil gerne have en stab af sælgere der vil arbejde med homeparty, både i Danmark, men også i resten af verden.

Men hvorfor ikke prøve at lave noget der ligner?

Jeg er præcis nu i gang med at færdigegøre et koncept, dog er kosmetiske produkter og salget samt varerne er testet gennem lang tid, og der har ikke været nogen utilfredshed overhovedet.

Jeg har færdiggjort rabatstrukturen og omsætningsmål for 1. generation og er nu i gang med at lave de sidste beregninger på 2. og 3. generation af rekrutterede.

Jeg har også præsenteret produkterne og konceptet for målgruppen og sammensat en pakke der indeholder alle produkter som sælgerne skal erhverve for at få en fornemmelse af hvad de har med at gøre samtidig med at der er ved at være styr på introduktionsmøder m.m.

Den største udfordring har været kompensationsplanen og beslutningen om levering/logistik.

Hvis Du er interesseret, så deler jeg gerne ud af mit koncepts opbygning og struktur når den er færdig, så kan Du måske kopiere den over i dit segment.

Skriv en PM med mailinfo, så sender jeg det når jeg er færdig.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke se i indlægget om i har en hjemmeside ved at søgeord optimere den til massevis ord , kan der komme 10.000 dagligt  ind på hjemmesiden  igennem google , derved ser masser af mennesker hjemmesiden , derved kan i få flere kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillæg til mit indlæg - det er eksportrådet i skal kontakte og prøv at se på startvækst.dk

 

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit indlæg.

Jo vi er skam klar til at gå ud på det internationale marked, og vi er der allerede.

Vi har solgt vores produkter i de fleste lande i eu, og det har vi gjort i snart 10 år men nogle af produkterne. Det vi gerne vil nu er at nå ud til de kunder vi ikke kan nå via vores deltagelse i messer og udstillinger rund om i europa, og derfor vil vi gerne prøve at skabe et netværk af små "hyggeforhandlerer" der har kontakten til slutbrugeren.

Vi har en fast engros pris som forhandlere giver for produkterne, men det vi godt kunne bruge var nogle ideer til hvordan vi kunne "værdsætte" dem som finder andre der vil forhandle.

Vi havde tænkt at give % af det salg dine forhandlere har,  men meningen med denne tråd er at indsamle erfaringer og råd om hvordan vi kan gøre det, og forhåbentlig få nogle erfaringer fra andre der evt. har lignene projekter igang.

Og hvis der sidder en super amino der kunne tænke sig at være den der starter og bygger på systemet, og kan sætte forhandlere igang, vil vi meget gerne høre fra ham/hende også.

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Til lagersalg

Jeg vil meget gerne høre mere om dit system, kan du ike sende en pm til mig, så vi kan komme i kontakt.

Glæder mig til at høre mere om det.

m.v.h. Kim

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, jeg er vist ikke så god til det her amino halløj, hvordan svare jeg på de enkelte indlæg ?

Men tak til alle de gode indlæg, der er noget at arbejde videre med.

Fortsat god dag til alle her.

Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det har interesse i jeres sortiment, har jeg en nyudviklet sårpleje til heste m.m., samt en utøjsshampoo også til heste, hunde m.m. Ligesom jeres egne produkter, uden kemikalier, parfume osv.

Mvh Henrik

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)