Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import / Eksport - Nigeria / Kina

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har længe ledt efter et sted som dette, og håber på at møde de rigtige mennesker.

Jeg har lige været i Nigeria hvor jeg har prøvet at starte et marked op, men problemet var at mine ting kunne sælges men jeg fik ikke den rigtige pris (Mobiltelefoner, bærbar pc'er og forskellige slags af memory card) i forhold til det jeg har givet får det her i Danmark.

Så, så jeg at det er deres marked der er blevet ødelagt af kinesiske vare, som ikke koster noget i forhold til vores priser her hjemme, og problemet er at de går ikke op i om det er ægte eller falsk bare det er billigt.

Så har jeg været inde på alibaba.com og aliexpress.com og faktisk fundet de ting som jeg vil sælge til de rigtige priser.

Mit problem er bare, hvordan jeg finder en kontakt eller agent som jeg rent faktisk kan stole på for min plan er at eksportere varene direkte til Nigeria.

Så er der evt. nogen der har de kontakter eller som kan hjælpe mig på rette spor , for jeg ved der mange der har brændt fingrene, og det er ærgerligt og bestille et stort parti også blive skuffet fordi det ikke er de rigtige vare, eller andre problemer.

 

Håber på at høre fra jer.

Fra Dongguan
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 05:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nkem,

Du skal vaere meget velkommen til at gaa ind paa www.imexed.dk. Hvis du syntes at det lyder interessant og du tror at vi kan hjaelpe dig, skal du endelig kontakte mig paa: kah(a)imexed.com

Mvh.
Kasper Hansen 

Imexed - Outsourcing til Kina - Import fra Kina - Eksport til Kina

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nkem:

Mit problem er bare, hvordan jeg finder en kontakt eller agent som jeg rent faktisk kan stole på for min plan er at eksportere varene direkte til Nigeria.

 

Det er da Ikke så mærkeligt, for Nigeria er et af verdens mest korrupte lande. 

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg udemærket godt klar over, men problemet er ikke i Nigeria der har jeg folk og stole på det er mere fra kina.

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder meget interessant. Se nu lige her....

Min svigerfar er ejer af en grossist virksomhed, og bosat i Kina

Jeg og kæresten er også rykket herud og er nu bosat i Dongguan, så du skal være mere end velkommen at skrive om de varer du søger (;

Vi har kendskab til mange producenter og andre grossister her ude, så mon ikke vi kan finde det du søger. Firmaet er 100% danskejet og vi vil sikkert kunne hjælpe dig godt på vej (;

Skriv endelig forespørgsel, så kigger jeg på det. Min mail er: taz_nielsen@hotmail.com så sender jeg det videre til svigerfar (:

mvh

Natacha

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hey Natascha 

Er det her stadig aktuelt ?

Ved godt der er gået nogen år har os skrevet en mail men er ved at være klar nu

Fra Hong Kong
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 51
Fra  SEGO Consult Ltd Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nkem

Jeg bor i Shenzhen i syd Kina og arbjeder med sourcing og trading for primært DK kunder, så hvis du stadig har behov for hjælp til sourcing i Kina, kan du skrive til mig på steen@segoconsult.com

Mvh

Steen Olsen

Tilmeldt 13. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej nkem

Jeg har personligt boet i Kina (Beijing) i to år og Nigeria i 1 år. Jeg arbejder meget med eksport og import imellem disse lande og har oprettet mit ejet firma for dette formål.

Jeg er i Danmark i en kort periode, inden jeg skal tilbage til Nigeria. Jeg vil meget gerne hjælpe dig og også rådgive dig med den opgave du har foran dig. Det er et fantastisk projekt du har givet dig igang med, men lige præcis med disse lande (specielt Nigeria) skal du være forsigtig. Hvis man ikke har de rigtige kontakter bliver ens forsendelse trukket ud og man vil ende med at skulle betale meget mere end beregnet, men så længe man har styr på det, er der en stor profit i det.

hvis du er interesseret i lidt assistance kan du skrive til mig på susiebrag@gmail.com  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)