Jeg sidder og følger med i en e-conomic video der ikke lige hjælper mig hele vejen: &feature=player_embedded">&feature=player_embedded# Jeg sidder med en stak bilag/faktura fra Facebook/Google fra 2010 som jeg jo nu skal have bogført og de er jo betalt, skal jeg så oprette to posteringer for hvert bilag? Takket være videoen ser det jo nu korrekt ud på momsopgørelsen, men jeg skal jo også have krediteret kassen(5810) banken(5820), Paypal(5830) eller Moneybookers(5840) - hvordan gør jeg lige det helt korrekt? Kan jeg nøjes med en postering? Hvordan skal den se ud så det hele kommer korrekt ind både på momsopgørelsen med Moms af ydelser fra udlandet mv., Rubrik A: Køb af ydelser i andre EU-lande og bliver krediteret den rigtige betalingskonto? Totalt begynderspørgsmål, men kammeraten der havde lovet at hjælpe sidder jo sjovt nok med sit eget regnskab :/
|
De to timer jeg googlede inden jeg spurgte her hjalp mig intet...
...det gjorde de to minutter bagefter så og jeg tror jeg har svaret på mit eget spørgsmål med denne video hvis andre skulle være interesserede:
Hvis nogen har noget jeg ellers skal være opmærksom på med køb af ydelser indenfor EU hører jeg dog gerne om det:)