Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foreslå side til venner på FB

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et spørgsmål ang fb og håber i kan hjælpe.

Når jeg vælger muligheden foreslå til venner, og markere dem jeg ønsker at sende min side til, trykker jeg ok, og vinduet lukker. Men der sker bare ingenting. Ingen af de venner jeg inviterer hører eller modtager nogle invitationer. HVad gør jeg for at få dette til at virke? siden er:

http://www.facebook.com/pages/Videomanualendk/193701983976358?ref=ts

Heller ikke administartorer jeg har udnævnt på siden kan invitere. Håber i kan hjælpe.

ha det godt

Christian.

Hvis det er en bug, hvor finder jeg så et hjælpeforum jeg kan stille spørgsmålet i?

 

ps. jeg bruger firefox som browser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det er sandsynligvis fordi, at Facebook er i gang med at lave nogle restriktioner mod spam. Af samme grund fjernede de "Foreslå til venner"-knappen for ikke-admins. 

Derudover kan det være fordi, at der lige går lidt tid, før inviten bliver sendt ud. Jeg tror ikke den kommer lige med det samme, da Facebook nok forsøger at kontrollere den slags.

Beklager at jeg ikke kan give dig et mere præcist svar. 

Jeg vil foreslå dig at lave relevant indhold på din Facebook side i stedet og reklamere for den på din hjemmeside, print-media mv. - Så får du "ægte" fans og ikke bare dine venner.

Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Jeg har ventet i 2 dage nu, og stadig ingen respons. Så tror ikke det er ventetiden længere. Jeg må bare prøve igen senere.

Ha det godt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ChrDAn

Jeg har præcis samme problem. Kan det mon være fordi de opdatere hele FB i øjeblikket. Eller fandt du en forklaring?

Vennerne jeg gerne vil sende min anmodning til er lige vigtige at få som fans, deres venner ser jo så min side på deres side osv. ikke.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina:

Nå jeg fandt den her side.. funktionen er åbenbart taget væk.. øv

http://www.thomasbigum.dk/2011/01/funktionen-foresla-til-venner-fjernes-af-facebook/

I artiklen taler jeg faktisk om at den er fjernet for ikke-fans. Så kan side-ejere nemlig ikke sætte gang i spam-møllen ved at sige, "for at deltage skal du invitere dine venner og skrive på væggen hvor mange du har inviteret"..

At den også er ukampdygtig for administratorer er ikke en overraskelse. For der går inflation i invitationerne, når alle sideejere pisker +100 invitationer ud. Så er der flere invitationer end der findes facebooksider - og det regnestykke går ikke op... invitationer bliver et onde (og derfor fjerner de den funktion).

Begå ikke den fejl at tro venners venner kommer myldrende, blot fordi i kan få vennerne til at trykke "synes godt om". Husk på at der vil stå en intetsigende lille linje, og i ved at hvis en person for nyligt er hoppe med på flere sider står der bare: 

Peter Petersen synes godt om Cocio og 3 andre sider.

.. jeres sider er en af de tre, så den reklame er stort set lig 0.

Større (negativ) betydning har det, at i hiver jeres venner ind som dødvægt. Jeres facebookside vil blive målt og vejet på det engagement i kan skabe, og dem som gerne vil deltage i kommentarerne er sjældent vennerne (med mindre i holder en pistol for panden af dem).

Kun de venner som siden er relevante for som målgruppe bør gøres opmærksomme på siden. Med god værdi skal i vinde jeres fans.

Svar på spørgsmålet: Hvad får man ud af at være fan her?
.. og hvis i ikke helhjertet selv kan se den åbenlyse fordel.. Så er det opad bakke - og i værste fald er facebook slet ikke the place to be.

 

Fortsat Go' fanjagt.

Thomas Bigum

Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde også samme problem og undrede mig over at det ikke virkede. Tak for info :)

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej. Jeg har samme problem... og kan nu forstå at funktionen er fjernet, korrekt?

Men hvorfor er knappen der så stadig???

og hvordan får jeg så oplyst og udbredt kendskabet til min side???

 

På forhånd tak for hjælpen.

 

mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forklaringen.

 

Jeg er også selv godt træt af alt det som kommer på Facebook. Og jeg er helt enig i at det skal være relevant for dem man inviterer. Det skal være RIGTIG RIGTIG gode venner før man gider modtage en masse "spam" og deltage aktivt i gruppen.

 

Når der bare inviteres løs har det den modsatte effekt, så jeg ikke får lyst til at handle der i fremtiden selvom behovet skulle komme og det er på trods af at de er nogle jeg kender.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)