Køb et Amino Sponsorlink
> Jeg tilmelder stadig mine sider til søgemaskinerne... Ha ha!
Læs lidt om Danmarks bedste webshop platform
★ Bliv super skarp på email markedsføring ★
★ Tips til at holde foredrag ★
Dato: 11/13/2005 4:47:28 PM Forfatter: Molvins Ikke nødvendigt... Jeg har ingen argumenter at bruge i en diskussion. Jeg skider på, at I er eksperter. Jeg tilmelder stadig mine sider til søgemaskinerne... Ha ha! I øvrigt - har man et godt produkt, er det ikke nødvendigt med SEO. Se hvor let folk fandt sider som Skype, Kazaa, Napster og alt med Paris Hilton
Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?Opret gratis Dinero konto i dag
Dato: 11/14/2005 6:50:40 AM Forfatter: Molvins Mikkel, du må hjælpe ham din tømrer-ven med at få noget business? Lidt SEO på ordene ''lort'', ''tømrer-arbejde'' og ''pind'' (med lidt held overhaler hans side Søren Pinds, selvom det bliver svært med ordene ''lort'' og ''pind'' på samme side). Nå, jeg kan se, at du har annulleret mit mål, så der stadig står 1-0 til Rosenstanden. I øvrigt Rosenstand (nu hvisker jeg): Notabene.net har overhalet jeres position på ''søgemaskineoptimering''. P.S. I må ikke tro, jeg ikke lytter. Jeg synes, det er vanvittigt spændende det her SEO. Har også været medlem på SEO-debat siden tidernes morgen.
> -Du har et svar til det hele, hva'' Rosenstand?
Det er vi mange der har, og hvis du gad at lytte lidt ville du måske lære noget. Jeg fatter sgu ikke helt hvad din agenda er, men jeg tror det efterhånden er tydeligt for de fleste af os, at dine kommentarer ikke er værd at spilde tid på. Så lad os komme videre ...
Dato: 11/14/2005 9:38:23 AM Forfatter: Molvins Nåe.. -Jeg søgte på google.com (direkte fra browseren), og dér ligger de nr. 1. -Du har et svar til det hele, hva'' Rosenstand?
Jeg siger tak for de mange tilbagemeldinger og den interessante diskussion, der er kommet i gang :-)
Vil du tjene mere på Google Adwords? Prøv GRATIS Adwords optimering robot, og få minimum 20% mere overskud på dine kampagner.
Få gratis råd og tips om markedsføring.