Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad web hotel skal jeg vælge

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg kunne godt finde på og lave en hjemmeside i sammenhæng med jeg mulig vis vil sælge vare fra kina, men ved ik hvad der er den nemmeste løsning til billige penge.

har kigget på one.com og syndes godt om deres priser samt deres hjemmesideprogram webcreator.

har prøvet at lave en side for sjov på domaindirect men kunne ik finde ud af sådan noget som typo2 og pressword

så tænkte webcreator var en nemmere måde og lave hjemmeside på

håber at høre nogle godt råd:D

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PM

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Meebox, hvor jeg i modsætning til one.com kan have flere domæner på samme webhotel. Priserne er fornuftige. Som CMS bruger jeg Joomla, som jeg synes er forholdsvis let at lære - også for en nybegynder - hvis man lige ser en 5-10 videoer på youtube. Der er andre der vil sige at wordpress er nemmere. Hvis du vil bruge joomla, er det en god idé at downloade JCE editor, da du så får flere redigeringsmuligheder ud over de få der er standard (centrer tekst, fed, understreg, links osv). 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

wordpress og et sted man får hostet billigt og hurtigt opload f.eks. http://www.maxiweb.dk/ de har rimelig priser uden der ligger ekstrem mange sider på server

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

som sagt kan jeg ik finde ud af det med joomla og wordpress da jeg har prøvet det hos domaindirect men vis one.com er blevet langsom er der så andre muligheder vis man ik kan det med koder

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ik det med koder såsom da jeg prøved joomla kunne jeg ikke finde ud af og fjerne et billed eller banner øverst på sider hvor der stod about jommla:S

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tillade mig at reklamere lidt for min egen hjemmeside, da jeg synes at den passer perfekt til det sted som du står netop nu.

Læs her hvordan du kan lave din egen hjemmeside. Jeg kommer omkring 123hjemmeside, hjemmesideprogrammer, samt 1klik installationer.

1klik installationer er f.eks. Joomla og Wordpress, som der tidligere er nævnt i tråden. Hvis disse volder dig problemer, så se i stedet min guide til hjemmeside programmer.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige oprettet mig på bluehost.com

De er billige og har en rigtig god brugerflade, men mange "how to" videoer der gør det nogenlunde overskueligt for os dødelige..

Desuden er der 24 timers live chat support.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Albertslund
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Wizkids har sit eget hosting setup og kan levere første klasses skalerbare hosting løsninger til brug for webbaserede løsninger.

Du er velkommen til at kontakte os på info@wizkids.dk eller telefonisk på Tlf. +45 31 680 200 for et uforpligtende tilbud! 

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har kigget på et webhotel som hedder web10.

hvad kan i sige om web10 syntes de er billige og har deres eget hjemmesideprogram

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)