Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at sætte wordpress blog op.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg mener at have læst et sted at der en nogen der kan hjælpe med at sætte en wordpress blog op med lidt design til omkring 500 kr. det drejer sig om en lille blog og uden noget specielle krav, så sådan et tilbud kunne jeg godt bruge.

Skriv til mig.

Jesper

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg kan ikke sætte din blog op, men ville blot lige fortælle at det nu ikke er så svært og gøre selv trods alt.

Jeg startede selv i lørdags med og købe et nyt domæne, herefter skulle det aktiveres - bestilte domænet hos unoeuro hvor de har 1kliks installation af WP, herefter fandt jeg et flot gratis theme, og så gik jeg ellers bare igang med krum hals. Learning by doing, og det tager jo længere tid end hvis man bare betalte sig fra det.

Indtil videre er det gået rigtig godt, glæder mig til og kunne præsenterer resultatet om nogle uger, men trods at jeg kun har været igang i 4 timer, så har jeg allerede været inde og rode ved koder mv. - der er rigtig meget nyttigt info omkring de enkelte gratis themes på google, samt at andre ting kan man bare prøve sig frem med.

Så måske en lille opfordring til at du kunne prøve og kaste dig selv ud i det, men hvis du skal have nogle andre til det vil jeg gerne tro at nogen kan gøre det for disse penge, for jeg synes jeg er kommet langt på 4 timer, selvom jeg startede fra ingenting og ingen viden - så dem der har det inde under huden, må jo bare kunne køre derud af :)

Held og lykke med projektet.

Bendtsen

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Hvis du køber en flote design her: http://themeforest.net/category/wordpress

Så kan jeg hjælp dig med installer og konfigurer for 500 kr.

Med venlig hilsen
Nhat Dang

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper..

Som der blev skrevet tidligere kan dette gøres nemt. Hvor har købt webhotel henne?

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig gratis med at få din blog op, hvis det er :-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har webhotel hos surftown.

Jeg vil også gerne have instaleret et all in one seo plugin.

Til alle jeg der siger det er nemt; jeg gider ikke bruge tid på det... hvis jeg ender med at bruge 2-3 timer på det, så er de 500 kr. givet rigtig godt ud.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)