Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hoster man billigst?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har efterhånden en del webhoteller hos en enkelt leverandør (Navn ligegyldigt) men jeg har længe overvejet at skifte leverandør. Hvem er bedst til prisen? Er der nogle faldgrupper? Er der nogle udenlanske steder der er gode?

Jeg overvejer også at få min egen server hosted et sted, da jeg skal til at køre nogle Magento shops. Skal man så købe sin egen, eller skal man leje en server hos et firma der tilbyder denne service, hvis ja, nogle gode forslag?

Jeg håber der sidder nogle kloge hoveder, der kan give mig nogle gode guidelines.

På forhånd tak Aminoer, hvad skulle man dog gøre uden jer :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle webhoteller tilbyder en webhotel reseller løsning, hvor du kan have rigtige mange domæner under en konto, og alligvel feks kunne dele dem i forskellige webhoteller på samme server

jeg tilbyder sådanne en løsning her:

www.megahost.dk/reseller.php

 

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, der er flere aspekter i det..

1. Kan det betale sig? (Kroner/øre mæssigt? Husk alt os skal flyttes.. Filer, db & domæner)
2. Har den nye leverandør noget den anden ikke har, som du ikke kan undvære?
3. Hvor vigtig er responstid for dig?

Det var bare lige nogen af de ting der faldt mig ind..

Nu har jeg personligt prøvet et ocean af "almindelige" webhosts, og min erfaring er at alle sku næsten er ens i sidste ende... Det eneste jeg føler kommer til min fordel, er når jeg er ved en dansk host, da responsen bare bliver bedre! End of story!

Derudover, så ved jeg at med det samme du begynder at fylde forskellige addons/moduler på CMS systemer som "bare" ligger på et almindeligt webhotel, så begynder det sku at gå langsomt.. Siiindsygt langsomme loading times osv... Så kan man selvfølgeligt installere en helt clean version og tage sig til gode med det..

Men jeg ved ikke.. Altså, surftown hævder at have hævet deres memory_limit osv osv, men sammentid med det, så kan de ikke finde ud af at hoste deres databaser på samme server som filerne ligger, og de krydser derfor server hvilket betyder at man får et VIRKELIGT, og her menes der virkeligt virkeligt langsomt site... Så min anbefaling er at finde en host der kan tilbyde dig "localhost" database.. det virker!

Hvis du vil ud i noget vps/dedikeret hosting, så får noget kraft bagved!

Jeg har lige selv lejet en server ved secrethost.dk , og på trods af at deres design måske ikke ser så "smart" ud, så har de nok en af de bedste og mest hjælpsomme supporter jeg har prøvet. Dertil hurtig levering af en dedikeret server (24 timer) - og sidst men ikke mindst, så er priserne også helt i vatter når man tager i betragtning at serverne er placeret i danmark!

F.eks har de en løsning til 460kr inkl moms, så ved jeg at nogen vil sige det er dyrt, andre vil ikke - men i sidste ende er det ikke meget mere end hvad man måske betaler i telefon regning, for internet eller lign.. Så hvorfor spare der hvor man faktisk også tjener noget?

Men med alt dette sagt, så tror jeg at min favorit host (udover de IKKE hoster databasen på localhost) surftown..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dine behov

Trafik GB på siden

Hvor mange GB plads kræver du

server i Danmark er afgørende for mange

hvad helt præcist kræver det webhotel kan php eller asp koder mv. er webhotel sat op til

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige oprettet mig på bluehost, og det fungerer super godt. Overskuelig brugerflade og rigtig mange video tutorials. Du kan finde mange flere video tutorials på youtube, så der er rigtig gode muligheder for at se hvordan man får det optimale ud af bluehost.

Desuden har de live chat support der fungerer helt perfekt..  

http://www.bluehost.com/

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Nogle webhoteller tilbyder en webhotel reseller løsning, hvor du kan have rigtige mange domæner under en konto, og alligvel feks kunne dele dem i forskellige webhoteller på samme server

Hej Henrik

Eksempelvis: Komme 100 domæner på samme server ikke til at kører noget ustabilt og langsomt?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

DrupalEksperten:

Men jeg ved ikke.. Altså, surftown hævder at have hævet deres memory_limit osv osv, men sammentid med det, så kan de ikke finde ud af at hoste deres databaser på samme server som filerne ligger, og de krydser derfor server hvilket betyder at man får et VIRKELIGT, og her menes der virkeligt virkeligt langsomt site...

Hvorfor tror du det er årsagen? Du kan sagtens lave et velfungerende setup med web- og databaseserver adskilt.

Når det så er sagt har jeg samme oplevelse med Surfowns MySQL-servere, men jeg tror snarere dette skyldes belastningen end at serveren der kører database måske står et rackskab længere henne ad gangen.

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor du selv nævnte udenlandsk, så benytter jeg A Small Orange i USA.
Som regel svar på supporten indenfor 5 minutter på mail. Der findes noget som
er endnu billigere i DK, men tvivler på at du så får det samme som hos ASO.

www.asmallorange.com

 

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dommeren:
Eksempelvis: Komme 100 domæner på samme server ikke til at kører noget ustabilt og langsomt?

Nej... det kommer kun an på den kode som de forskellige sites er lavet med. Der kan køre 1.000.000.000 domæner på en server og det skører som skudt ud af en kanon og så kan du have 1 site kørende på en server som sender den i gulvet hele tiden.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Dommeren:

Henrik Nielsen:

Nogle webhoteller tilbyder en webhotel reseller løsning, hvor du kan have rigtige mange domæner under en konto, og alligvel feks kunne dele dem i forskellige webhoteller på samme server

 

Hej Henrik

Eksempelvis: Komme 100 domæner på samme server ikke til at kører noget ustabilt og langsomt?

 

Jo, det kan det i teorien, jeg har bare aldrig oplevet det

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)