Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 66
Fra  Aarhus Tolkeservice Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen Jeg søger en dygtig programmøre til software udvikling af mit projekt, gerne i Århus omegen... Venlig hilsen
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mac13:
Hej alle sammen Jeg søger en dygtig programmøre til software udvikling af mit projekt, gerne i Århus omegen... Venlig hilsen

Er det sådan et rigtigt projekt hvor du bare skal bruge noget software ?

Så er jeg bange for at det bliver svært. Du bliver nok nødt til at løfte sløret for hvad projektet i grove træk går ud på.....

Dit indlæg svarer til at stå og råbe ud af vinduet og bede om et transportmiddel. Det er sikkert fint med en cykel hvis du skal ned til købmanden, men måske ikke helt nok hvis du skal til Singapore. Omvendt er det nok umuligt at bruge et fly når du skal til købmanden.

mvh

Jan

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 66
Fra  Aarhus Tolkeservice Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok Jan, det var noget af et eksempel :) du har nok ret.... Jeg må heller se om jeg kan skaffe et firma, hvor jeg kan snakke med nogle fagfolk "face to face" . Det er nok det bedste, men du skal have tak for tilbagemeldning :)
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ømm, Mac13. Du kunne også forsøge dig i at forklare hvad dit mål er med det du vil have kodet. Der plejer at være en sværm af IT folk der kan hjælpe dig videre. Men du bliver nød til at give os liiidt mere end du søger en programmør... 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den måde du oprettede dit indlæg på, gjorde at jeg ikke syntes det lød specielt seriøst..

Du skriver intet om projektet, ikke en gang i grove træk.. Heller ej om det skal være til hjemmesider, eller en iphone applikation.. 

Du nævner intet om budget eller idéer..

 

Lidt feedback til næste gang..

Fra Albertslund
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke fundet nogle endnu er du velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud!.

Wizkids udviklingsafdeling som består af kvalificerede udviklere som har erfaring i udviklingen af avancerede systemer. Vi udvikler i en bred vifte af teknologier såsom Microsoft .Net C#, Javascript, C og PHP.

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er velkommen til at skrive en mail med flere informationer på Lars@ldronline.dk. Jeg bor i Århus.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)