Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med stream og download med 50 mbit forbindelse...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber en herinde kunne have et forslag til hvad der er galt. Jeg har i en måneds tid haft problemer med streaming af videoer på youtube og mange andre steder. Videoerne hakker, så der hele tiden skal pauses, så den kan hente, hvor man så kan køre lidt igen. Jeg ved godt der er forskel på streams, men det gælder også streams jeg ellers normalt aldrig har problemer med, og hvor jeg kan se den henter det lang tid før det streames. Sådan er det ikke mere. Synes også der er kommet klumper i den almindelige download flere gange.

Jeg har prøvet og søge på nettet og har prøvet flere ting jeg har set foreslået af andre. Jeg har et godt antivirus og spyware program, har prøvet at køre CCleaner, advanced system care og endda købt Thorborgs slow PC fighter, i håb om der kunne være noget skidt der kunne fjernes uden held. Alle tests viser computeren er clean.

Jeg har som sagt en 50 mbit forbindelse. Når jeg tester hastigheden, viser den også 50 mbit, men jeg mærker dem ikke mere.

Jeg downloadede for et stykke tid siden noget bittorrent software, synes det var omkring det tidspunkt det begyndte, men alt er slettet nu, og den er stadig gal.

Nogen forslag? Kan det være netværkskortet der er i stykker, eller motherboarded det er installeret i?

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

lav en system restore til et tidspunkt som ligger før dine problemer startede (torrent-install'en)

søg efter systemgendannelse i hjælp på din pc.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ved at være længe siden jeg har lavet en, men mister jeg så ikke de dokumenter mm der er lavet i mellemtiden?

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

nej det er kun systemindstillingerne, dvs hvilke ressourcer der skal være aktive ved start,

osv.

men kig i din hjælp-menu om systemgendannelse, der står en masse god info.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, takker, det prøver jeg.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)