Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny e-bog om Facebook sider - Hvad kunne I tænke jer?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er næsten færdig med første udkast til en e-bog med tips og tricks til Facebook sider.

Inden jeg gør den færdig, kunne jeg dog godt tænke mig at høre lidt om, hvilke emner i kunne bruge noget information om? Har i nogle ønsker til indholdet?

e-bogen handler hovedsageligt om 3 ting:

- Hvorfor markedsføring via en Facebook side er effektivt i forhold til annoncering

- En lang række tips og tricks til, hvordan du får flere fans samt en flottere Facebook side.

- Det juridiske perspektiv (markedsføringsloven mv.)

e-bogen om Facebook kan snart downloades gratis via KB-Marketings Facebook side.

På forhånd tak for feedback ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler ikke noget?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Jeg synes det er godt at du udgiver en bog om Facebook sider! - Held og lykke med det!

- Skriv hvilke metoder forskellige aktører benytter for at markedsfører sig bedst muligt, og hvordan man skal integrere sin Facebook side med sin hjemmeside (politiske partier, webshop etc.)

- Skriv eventuelt om applikationer som gør det muligt at tracke besøgende og hvad de gør på din landing-page (Ligesom Better-Web's professional landing-page applikation tilbyder).

- En liste over vellykket Facebook sider - og hvad de har formået at gøre rigtigt. Eksempelvis HouseofKids Facebook side :-)

- Dertil er en liste over gode Facebook applikationer altid godt. Eksempelvis tror jeg at mange blogs vil finde den applikation som amino på Facebook bruger til at vise de seneste ekspert-blogs-indlæg. Den hedder vidst nok RSS-grafitti (uden at have set nærmere på den)

- Fortæl lidt om basalt FBML - det er altid godt for dem som lige er kommet ind i kampen

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Tak for svar! 

RSS-Grafitti er smart og er faktisk den eneste applikation (udover FBML), som jeg har valgt at inddrage i denne omgang, da den er så effektiv for blog-ejere. 

God idé med succesfulde eksempler og integrering med hjemmesider - Den del havde jeg faktisk ikke tænkt på.

Jeg vil forsøge at få en del om FBML med i den - Jeg bliver ofte kontaktet af folk, som har brug for hjælp til små opgaver, som de faktisk let ville kunne løse selv, hvis de havde en guide. Dét håber jeg at denne e-bog kan hjælpe med.

God weekend. 

Jeg ser frem til flere forslag.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder rigtig spændene. Jeg vil glæde mig til at læse den. hvornår kan den ca Downloades fra ? 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Super! Jeg vil tænke lidt videre :-)

Held og lykke endnu en gang...

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick

Selvom Thorborg mener, at man bør starte med en version 1.0, vil jeg gerne have den helt på plads. Jeg regner med at udgive den i uge 7 :)

Hvis du har spørgsmål inden da, er du altid velkommen til at skrive på min væg

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil hverfald gerne læse den, jeg har ikke gode forslag til andre ting, da jeg er Facebook nybegynder.

Husk at skriv her i tråden, når den bliver ledigSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ja skriv lige her i tråden når du har lagt den ud..

Mvh Tobias.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt. Kommer den i en gratis version og en betalt version ?

Jeg syntes det lyder super spændene og vil rigtig gerne læse den. Du må meget gerne skrive til mig her inde når bogen er klar, ellers glemmer jeg det nok, og det ville være en stor skam jo.

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)