Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

at udgive indlæg nu - eller vente, hvad er bedst?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskriften siger lidt det hele, men hvis jeg laver en ny side, vil det så være bedst at lave den med eksempelvis 10 artikler ved udgivelsen, og så ellers sætte de resterende artikler man har skrevet til at blive udgivet med 2-3 dages mellemrum - eller skal jeg bare smide det hele på fra starten af? 

 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil sige at du nok skal ligge lidt ind en efter en. 

Ellers kommer besøgende ind, læser indlæggene, og så sker der ikke så meget jo.

Hvis du bruger den anden metode, så har de mulighed for at komme igen og læse noget mere :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik, 

Jeg tænker lidt mere på SEO mæssigt hvad der er bedst, eller om det er ligegyldigt. Mht. om folk kommer igen så tror jeg ikke det bliver et problem :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg vil tro det er bedst med en ad gangen, da Google jo vil have nyt indhold, og et eller andet sted også rangere efter det.

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på hvor mange artikler det drejer sig om. Generelt er det fint, hvis der er en håndfuld undersider fra start, frem for kun en enkelt. Hvis du efterfølgende kan udgive en artikel med 1-2 dages mellemrum, i nogle uger vil det være at fortrække - så kommer du i hvert fald godt fra start.

/ Emil

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge, 

Dermed sagt at hvis jeg har 35 artikler liggende klar til at udgive vil det være smartest at smide 10-15 stykker på fra start, hvorefter at når google så har indekseret mig bør jeg udgive de resterende artikler med 1-2 dages mellemrum eksempelvis? :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I dit tilfælde ville jeg smide en 4-5 stykker op fra start, og dele de resterende ud over de næste 3 uger. Hvis indholdet bliver skrevet undervejs, ville jeg bare oploade dem når de er færdige - hellere det, end at vente flere uger for at have en hel stak klar - så er det vigtigere at komme hurtigere fra start.

Sørg desuden for god intern linkbuilding imellem dine indlæg, for en god fordeling af linkjuice, samt bedre indexering.

/ Emil

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, der kan man bare se, så der jo ingen grund til at udskyde det kan jeg godt lidt fornemme - samtidig tænker jeg bare det virker lettere useriøst at smide et halvfærdigt site online jo :) 

Intern linkbuilding har jeg vidst styr på - det mere den eksterne der kan risikere og give problemer :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
det virker lettere useriøst at smide et halvfærdigt site online jo :) 

Måske, men Google er f*****g ligeglad om det er ufærdigt, i hvert fald i forhold til om logoer er finpudset osv. Jo før der kommer indhold på, desto bedre. Jo hurtigere får Google indekseret det og jo hurtigere kan du "risikere" at andre begynder at linke til din side.

Medmindre der er tale om et hemmeligt projekt af en art, så ville jeg til enhver tid smide en hurtig wordpres eller andet domænet med et par artikler. (jeg ville dog ikke bruge penge på markedsføring, før siden var ok)

Jeg er iøvrigt rimelig på linie med de andre, ikke kun i forhold til søgemaskiner, men også af hensyn til de besøgende. Det må være rart at have en masse artikler liggende klar, så man kan smide nyt indhold op løbende, også når man ikke har tid til at skrive nyt. Du skal selvfølgelig fra start have indhold nok, til at siden er interessant (hvis du har indholdet naturligvis)

Nogle ville måske mene, at man skulle smide det hele online straks, så søgemaskinerne hurtigt fik indekseret det hele. Med seo-brillerne på, ved jeg faktisk ikke, hvilken strategi man bør vælge. (men som nogen nævner er Google glad for løbende opdateringer så det taler jo for at gøre det løbende.)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

@Allan, 

Kan godt følge dig, ender nok også med at smide den online og så lade indlæggene komme i en (lind) strøm. Alt andet lige kan det ihvertfald ikke skade. 

 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)