Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webcam på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også meget interessere for at høre hvad for nogle løsninger I er kommet frem til, hvis du vil dele lidt erfaring ville det være supper :)

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

de løsninger der er kommet frem til er at vi lejer en server hos en amino der har en serverfirma.

Hvor han ligger den fornødne Software til at streame camsiden... Så skal vi bare havde vores software på serveren (camsoftwaren)

Selvfølgelig koster det Noget mere end den pris vi idag betaler for serverplads. Men der er jo heller ikke den fornødne software til at streame.

Har valgt at jeg ikke nævner firmaet, da jeg ved at det vil Amino meget gerne se sig bort fra.

Men beder den søde amino om at ligge et svar i denne tråd

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

DT Hansen ApS:

de løsninger der er kommet frem til er at vi lejer en server hos en amino der har en serverfirma.

Hvor han ligger den fornødne Software til at streame camsiden... Så skal vi bare havde vores software på serveren (camsoftwaren)

Selvfølgelig koster det Noget mere end den pris vi idag betaler for serverplads. Men der er jo heller ikke den fornødne software til at streame.

Har valgt at jeg ikke nævner firmaet, da jeg ved at det vil Amino meget gerne se sig bort fra.

Men beder den søde amino om at ligge et svar i denne tråd

Hej Alle.

Jeg er blevet opfordret af DT Hansen til at smide et par linjer her i tråden, da der var flere som var interesseret i et setup med FMS Flash media server.

Hvis i er interesseret i at vide mere om priser, selve setuppet eller noget helt andet så er i velkommen til at kontakte mig.

på support(at)secrethost.dk

Med venlig hilsen

Brian Nielsen

SecretHost

 

 

 

 

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)