Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv vist på Google Places...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino...

Problem: Bliver ikke vist med kortGoogle! Har oprettet Google Places konto! 

Jeg arbejder med strategisk salg for Jydsk Emblem Fabrik A/S, hvor jeg blandt står for vores websalg, som vækster rigtig meget, trods en ældre hjemmeside. Denne er under udskiftning:-)

Jeg har et problem med min Google Places konto. Jeg kan ikke overskue Google FAQ, så jeg håber på lidt hjælp herinde..

Hvad kan skyldes at vores hjemmeside www.jef.dk ikke bliver vist på Google med kort, når der bliver søgt på ord som: Jydsk Emblem Fabrik, Jydsk Emblem etc. ????

Jeg håber, at starte en god tråd på om dette emne. Jeg har hørt om flere med samme problem. 

Generelt har vi ret gode placeringer på Google. Både organisk placering og betalt placering.

Hjjææææælp:-)

René Bygballe
Strategisk Salg
Jydsk Emblem Fabrik A/S
www.jef.dk - Online salg af Sportspræmier, Emblemer & Navneskilte med gravering og tryk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene 

For mig at se bliver den vist http://goo.gl/maps/d1oB men det er måske ikke det du mener ? 

Thomas 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej jeg mener egentlig når der bliver søgt på vores unikke søge (hvor kun Jydsk Emblem Fabrik bliver vist). De søgeord hvor vi ligger i toppen på Google og man ser et kort direkte på Google med vores lokale placering.

Man ser ofte dette når man f.eks søger på restauranter og hoteller.

Måske dette kort kun bliver vist når kunden søger på f.eks. "Sportspræmier Århus". Altså søgningen skal inkludere Egenavn såsom Århus, Malling e.lign.?

René
Jydsk Emblem Fabrik A/S
www.jef.dk - Online salg af Emblem og Sportspræmier

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

René:

Yes lige nøjagtigt, men jeg tror, at jeg har fundet ud af hvad der skal til..Man skal bruge Egenavne som Aalborg, Aarhus e.lign sammen med søgningen??

Hvilket umiddelbart lyder meget logisk da tjensten hedder Google Places.

 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg være meget tilbageholdende med at smide søgeord i firmanavnet på Google Places - det kan godt være at det er effektivt lige nu, men hvorfor løbe chancen for at blive smidt ud af Google Places, grundet at man bryder retninglinjerne for Google Places senere hen?.

Husk på at der til hver places-side, er knyttet en "anmeld"-knap hvor alle og enhver (f.eks. konkurrenterne) kan indberette overtrædelser af retningslinjerne. Chancen for at blive stukket for at overtræde retningslinjerne på places, er dermed mangedoblet ift. overtrædelse af googles retningslinjer på jeres egen hjemmeside.

Bare så det indgår i jeres overvejelser!

/ Emil Blücher

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)