Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sharepoint webhotel billigt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er medlem af en forening på 50 medlemmer hvor vi har haft et Drupal site kørende i ca 1 år. Nu har bestyrelsen besluttet at man skal ændre sitet til et Sharepoint web site.

Det web hotel man har brugt er Gigahost og det har virket uden problemer. Men vil gerne have anbefalinger til et godt og billigt web hotel hvor man kan køre Sharepoint på. Da jeg ikke kan se at Gigahost kan køre Sharepoint da det er unix og mysql og det kan vel ikke køre Sharepoint.

Er der nogle som kan anbefale noget.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne byde ind med en løsning. 

Jeg har efterhånden en del virksomheder der benytter sig af denne: 

http://www.itoperators.dk/hosted-sharepoint/

Alternativt kan en vps med win2008r2 komme på tale, såfremt i har jeres egen software - og vil administrere det hele selv. 

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykkebjerg

Du kan overveje at få den hostede løsning fra Microsoft - BPOS (og som senere skifter navn til Office 365).
Med denne løsning kan du bl.a. få en suite bestående af 25GB mailboks, SharePoint, LiveMeeting, Communicator - men du kan også vælge at få det der kaldes Deskless Suite (kun SharePoint + en webmail), hvor prisen er betydelig lavere.

For hele den store suite, er prisen 67,- pr. bruger pr. måned (+moms), mens den for deres såkaldte deskless suite er omkring kr. 21,- pr. bruger pr. måned.

Jeg ved at www.invokersonline.dk tilbyder hjælp og gratis gennemgang af produktet.
Prøv at se deres site, hvor de også har priser.

Held og lykke.

Aikon

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

aikon:

Hej Lykkebjerg

Du kan overveje at få den hostede løsning fra Microsoft - BPOS (og som senere skifter navn til Office 365).
Med denne løsning kan du bl.a. få en suite bestående af 25GB mailboks, SharePoint, LiveMeeting, Communicator - men du kan også vælge at få det der kaldes Deskless Suite (kun SharePoint + en webmail), hvor prisen er betydelig lavere.

For hele den store suite, er prisen 67,- pr. bruger pr. måned (+moms), mens den for deres såkaldte deskless suite er omkring kr. 21,- pr. bruger pr. måned.

Jeg ved at www.invokersonline.dk tilbyder hjælp og gratis gennemgang af produktet.
Prøv at se deres site, hvor de også har priser.

Held og lykke.

Aikon

tror den pris per bruger er lige i overkanten, de kører absolut lowcost og betaler lige nu 0.32 kr per bruger, tvivler der er råd til den slags :-)

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)