Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Straffer google mig i længere tid ved duplicate content?

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke Thomas har et problemer med URL DC...
Altså at nogle sider vises med forskellige url´s men med samme indhold.

feks. med og uden www.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi ca. 100 URL'er er mere eller mindre DC ;-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Mon ikke Thomas har et problemer med URL DC...
Altså at nogle sider vises med forskellige url´s men med samme indhold.

feks. med og uden www.

ØH? Har du prøvet at kalde den uden "www" og se, hvad der sker? ;-)

Det skyldes såmænd bare Wordpress måde at vise "ældre indlæg" på - altså f.eks. http://www.thomas-rosenstand.dk/page/4, der jo vises med samme sidetitel som forsiden - blot med "Part 4" påhæftet til sidst.

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

Fordi ca. 100 URL'er er mere eller mindre DC ;-)

 

Det var samme svar som jeg gav på side 3.

Jeg forstår bare ikke hvorfor du har 100 DC på DIN side. Jeg mener, du er jo SEO ekspert, og DC er ikke godt at have, SÅ SKAL MAN VÆRE MEGET BANGE, som du skrev i din bog;-)

Der må være en grund til du har det???
Jeg ved godt at det er wordpress skyld, men hvis det er skidt for dig,
ville du vel have skiftet til anden platform....

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har helt ret, Glen. Hvis man kan finde fejl på en SEO-mands eget website, eller hvis han ikke ligger nummer 1 i Google på lige de SEO-søgeord man nu mener han bør ligge nummer 1 på, så er han i hvert fald ikke til at stole på. Så det er nok bedst, at du helt ser bort fra Thomas svar. Så er du i hvert fald på den sikre side Geeked

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glen:

Det var samme svar som jeg gav på side 3.

Jeg forstår bare ikke hvorfor du har 100 DC på DIN side. Jeg mener, du er jo SEO ekspert, og DC er ikke godt at have, SÅ SKAL MAN VÆRE MEGET BANGE, som du skrev i din bog;-)

Der må være en grund til du har det???
Jeg ved godt at det er wordpress skyld, men hvis det er skidt for dig,
ville du vel have skiftet til anden platform....

Prøv lige at tænke lidt over den .....

Hvordan bliver man god til et område? er det
1 - ved at fjerne det uden at vide om det reelt set gør noget for ens hjemmeside at det er der?
2 - eller er det at se hvad der sker, teste om der sker endnu mere hvis der kommer mere og så derefter prøve at fjerne det på forskellige måder for at se hvilke metoder der er bedst?

Ja jeg selv går altid efter nr 2. alene af den grund at det er og bliver det der giver fx mig et stort forspring i forhold til rigtig mange andre SEO'er, og jeg tror nu også at det er det samme som Thomas gør. Og ja når jeg tester SEO, gør jeg det altid på min egen hjemmeside.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Glen: Det er jo blot min ikke kommercielle blog, du skriver om! Min firmahjemmeside har intet DC. Jeg synes du skal lytte til Mikkels glimrende råd - jeg kunne ikke have sagt det bedre selv. Held og lykke.
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Koludabyg:

Mon ikke Thomas har et problemer med URL DC...
Altså at nogle sider vises med forskellige url´s men med samme indhold.

feks. med og uden www.

ØH? Har du prøvet at kalde den uden "www" og se, hvad der sker? ;-)

Det skyldes såmænd bare Wordpress måde at vise "ældre indlæg" på - altså f.eks. http://www.thomas-rosenstand.dk/page/4, der jo vises med samme sidetitel som forsiden - blot med "Part 4" påhæftet til sidst.

Nope, vidste godt at var det så simpelt havde du nok ordnet det, med og uden www. var bare et eksempel, regnede godt med det ikke var her problemet lå.

Har selv samme problemer med mit CMS, som også kan vise samme indhold, men på forskellige url´s, og har da derfor også et par DC problemer på egen side....;)

Det gælder jo bare om at være lidt opmærksom, når man linkbuilder at man benytter den samme url hver gang...:)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:
Det gælder jo bare om at være lidt opmærksom, når man linkbuilder at man benytter den samme url hver gang...:)
Du glemmer lidt at du jo ikke altid vil være den eneste der linker til din hjemmeside(forhåbentlig), og hvis de eksempelvis finder din hjemmeside uden WWW. ja så vil de typisk også linke til hjemmesiden uden WWW.

Ovenstående er bare for at understrege at, der også her er andre faktorer (end en selv) som gør at man kan få DC på sin hjemmeside hvis ikke man sikre imod det.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, men nu er med og uden www. jo nemmere at rette end samme side med eller uden side menu, som er et af de større problemer med mange CMS.

Og her er det jo kun en selv der angiver link opbygningen på selv siden, og dermed også hvilken urls folk får når de finder rundt på siden.

Ved godt at DC også kan komme fordi folk linker til en på forskellige urls, men da de fleste jo copy/paster url´s, så er man faktisk selv lidt herre over det, via den interne linkbuilding, og selvfølgelig indkommende urls som man selv placere.

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)