Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Straffer google mig i længere tid ved duplicate content?

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Google såmænd. Forskellen mellem antallet i primært og supplerende indeks.
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Jeg syntes faktisk det er ret simpelt, har jeg kopieret et stykke tekst og smidt på en af mine sider, så kan det da aldrig være en straf at google ikke vil vide dette i søgeresultaterne, det har jo allerede denne tekst indekseret.... så kan man sidde og være føle sig straffet over ikke at dukke op i søgeresultaterne, ja så skulle man bare lade være med at nuppe andres tekster.

Der er jo heller ikke nogen der vil se kopier af et kunstværk når vi går på museums osv.., de vil jo opleve den ægte vare, så google sørger sådan set bare for at vi alle for de originale værker at se, frem for alle de kopier der er i omløb, det er der sikkert ingen af dem der sidder og laver kopier der kan føle sig skuffet / straffet over.

Så jeg er ikke i tvivl, det kan aldrig være en straf, men som Mikkel også skriver, bare en filtrering af allerede indekseret indhold, altså kopierne.

Nu tager du et eksempel ud af flere eksempler på Duplicate content. ja det er korrekt at man selv kan kopiere tekster både fra sig selv og andre for på den måde at lave Duplicate Content, men der er jo også den anden vej rundt, at andre kopiere ens indhold, det er ikke altid sikkert at Google vælger at det kopierede indhold er det der filtreres fra.

yderligere er der også de tilfælde som en given hjemmeside ejer umuligt kan vide noget om, medmindre de har læst om det eller har haft fat i nogle som reelt set ved noget om det.

Som du nok ved, men ikke tager med i dine betragtninger, så er der ret så mange måde hvorpå man kan få DC, og ikke kun den ene som jo i grunden er selvforskyldt,. Men husk stadig, det er ikke sikkert at Google vælger at vise den ene af dem, det kan også være at begge sider bliver filtreret fra.

MVH Kim

Uanset hvad ser vi forskelligt på det her, og sådan er det jo.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person
Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 06:11
Hvor mange stjerner giver du? :

He he...

Såååå simpelt.. :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Uanset hvad ser vi forskelligt på det her, og sådan er det jo.

Nej, har er vi selvfølgelig enige, kopiering fra anden side havde jeg selvfølgelig ikke taget med i min betragtning her.

Så er faktisk enig med dig her...:)

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

 

Uh ha da da, du laver det både med video og det hele. Det er fornemt, tak for hjælpen! Ps. jeg har købt både din Seo bog og adwords.... De er SUPER gode, mange tak fordi du har taget dig tid til at skrive dem:-)

Det vil sige, at du tager de ca. 1000 urls, som kommer op i første søgning og minuser med de 381 fra sidste side = 700 urls som er dublicate indhold. Er det korrekt?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Yes!
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Yes!

Super......  Så er jeg også med.

Tak for hjælpen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Yes!

Hvorfor viser din egen side site  www.thomas-rosenstand.dk/   kun 363 sider når der står i google der er er indekseret 463 har jeg også et kæmpe problem der står i google site at der er 92 sider og der er kun i site: www.stripdanmark.dk  90 sider .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor viser din egen side site  www.thomas-rosenstand.dk/   kun 363 sider når der står i google der er er indekseret 463 har jeg også et kæmpe problem der står i google site at der er 92 sider og der er kun i site: www.stripdanmark.dk  90 sider .

Det ville vel sige at Thomas har 100 duplicate contetnt sider....?

Hvor der måske er nogen som bruger hans tekst eller han bruger udrag af andre tekster.

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)