Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tåstrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Hvilke andre webshops er der udover Prestashop og magento?

Hvilken shop er bedst når man ligger i omegn af 20.000 produkter?

 

Med venlig hilsen

Yousaf Farooq

Fra Århus
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yousaf

 

Der findes mange forskellig systemer til webshops. Så hvis du kan prøve at beskrive dine behov udover hvor mange varenummer du har? Det vil give et bedre billede af hvad du har behov for og gøre det lettere at hjælpe dig :-)

 

/Lars

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

ALtså du kan jo bruge lige fra OScommerce (http://www.oscommerce.com/) til noget du selv laver, altså din helt egen kodning?

 

Det kommer meget an på hvad du skal have lavet :-)

 

Evt. kontakt mig, hvis du har spørgsmål :-)

 

kontakt@easy-solution.dk

+45 27 45 25 35

Fra Tåstrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Tak for jeres hurtige svar. Jeg er ved at starte min egen online supermarked og der er mange varergrupper.

 

Jeg er lidt lun på nemlig.com webshop. Nogen der kan genkende den?

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Det er noget CMS kan jeg regne ud. Men om det er lavet over joomla (hvilket jeg ikke tror), prestashop OScommerce, magento, så hælder jeg nok mest til de to sidste, hvor der er blevet lavet et godt design oven på.

 

 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

anru:

Hej igen.

Det er noget CMS kan jeg regne ud. Men om det er lavet over joomla (hvilket jeg ikke tror), prestashop OScommerce, magento, så hælder jeg nok mest til de to sidste, hvor der er blevet lavet et godt design oven på.

 

nemlig.com er lavet i aspx. Så det kan da ikke være nogen af de der du nævner.. mener da ikke de laves i asp?

 

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig der sover i timen.

 

Evt. shops der er rebuilded fra eksisterende shops som: http://www.cactushop.com/

osv? eller kan det meget vel være :scancommerce.dk eller scannet.dk der har lavet deres shops, de bruger nemlig også ASPX..

 

Mig der sover, sorry!

Fra Århus
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en del shopløsninger der er udviklet i .Net/aspx sproget. Eks:

- ScanCommerce - eSeller

- Dynamicweb ecommerce

- Scannet

- Sitecore

- Dandomain

- m.v.

Og så findes der også mange open source systemer. Udover dem der er nævnt, så kan jeg nævne Drupal som også har et e-shop modul som er ganske godt. Og som giver frihed i forhold til design og funktioner.

Men husk på, alt som udvikles fra bunden eller videreudvikles koster penge, enten om det er et leverandørejet software eller open source system. 

Derfor vil jeg som først proces i din søgning, få lavet en foranalyse som giver klarhed hvad du søger. Derefter kan du vælge system som passer til dine behov :-)


Side 1 ud af 1 (8 indlæg)