Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det mobile internet og Amino

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

5 % af besøg på Amino er nu fra mobile enheder og de fordeler sig således:

iPhone    10.052
iPad         3.740
Android    3.346
iPod            350
SymbianOS 238
Nokia            24
Sony             23
BlackBerry     12
Windows         3
Samsung        2

5% er ikke så meget, men for et halvt år siden var det 2,5 %, så på blot 6 måneder er antallet af mobile brugere fordoblet. Fortsætter tendensen, betyder det at godt 20 % af alt trafik på Amino om et år, vil være fra mobile enheder og det tror jeg ikke er helt forkert.

For at servicere jer så godt som muligt, så har igangsat flere tiltag.
For det første er vores venner 1902 Software i fuld gang med at gennemgå alle væsentlige funktioner på Amino's services, for at optimere dem til de små skærme og deres div. mangler på den tekniske front. Så meget snart bliver det langt lettere at skrive i debatten, svare private beskeder osv.

Men kom endelig med jeres ønsker her og fortæl også meget gerne hvad du gør i din forretning, for at sikre at de mobile brugere kan købe dine varer, kontakte dig m.m.

Vi står over for en meget stor ændring i nettet og det bliver super spændende at se hvad der sker.

Læs evt. denne spændende lille ebog om det mobile internet, den giver et godt indblik i det nye muligheder - Klik her

Dbh Martin

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med så mange Apple brugere - er det vel snart på tide at ønske sig en Apps, til iPhonen fra Amino :-) Hvor den som FB, Paypal osv kan pop up, når sker noget væsenligt :-) ??

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Med så mange Apple brugere - er det vel snart på tide at ønske sig en Apps, til iPhonen fra Amino :-) Hvor den som FB, Paypal osv kan pop up, når sker noget væsenligt :-) ??

Jeg er med på denne :)

Pop-up ved private beskeder, og svar på indlæg man følger med i.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen:

Med så mange Apple brugere - er det vel snart på tide at ønske sig en Apps, til iPhonen fra Amino :-) Hvor den som FB, Paypal osv kan pop up, når sker noget væsenligt :-) ??

Den er jeg også frisk på, dog foretrækker jeg at der bliver lavet en Android app Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også flere gange været på amino fra min desire. Den virker fint med at læse indlæg, PM osv, men jeg kan ikke skrive på indlæg etc. 

Er jeg den eneste der har det problem med det?

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Buus @ Der var et indlæg herinde på Amino for en uge siden med lige præcis det problem. Der blev faktisk også fundet en løsning på det, du kan lige søge efter det. ;-) 

Jeg kan i hvert fald skrive på min Legend nu.

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lækkert!

Jeg ved at jeg ville bruge Amino meget mere på telefonen (android), hvis siderne var optimeret hertil, samt at der var en app. Derudover kunne det være fedt med en enkel widget, til at smide på en af sine startskærme - noget jeg ikke forstår, hvorfor appudviklere fokusere mere på

/ Emil

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Buus:

Jeg har også flere gange været på amino fra min desire. Den virker fint med at læse indlæg, PM osv, men jeg kan ikke skrive på indlæg etc. 

Er jeg den eneste der har det problem med det?

 

Jeg har heller ikke haft mulighed for at skrive indlæg på Amino på min iPhone. Har dog ikke prøvet den seneste uge. Har hørt, at der skulle være lavet noget om på det seneste :-)

 

Mvh SS

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Buus @ Der var et indlæg herinde på Amino for en uge siden med lige præcis det problem. Der blev faktisk også fundet en løsning på det, du kan lige søge efter det. ;-) 

Jeg kan i hvert fald skrive på min Legend nu.

 

 

Mange tak for svaret. Det vil jeg lige kigge på :)

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker i hvert fald ganske fint fra iPhone nu :-)


Mvh SS

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)