Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt sted at få hostet en webshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,


Jeg leder efter et sted at få lagt en lille webshop op, der skal være mulighed for at kunderne kan hente filer ned (eBooks, lydfiler) som de har købt og ellers skal det bare være i den billige ende, da det er en lille shop (til at starte med)

Er der nogle der kan anbefale noget de har haft gode erfaringer med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan helt klart anbefale Dandomain, som understøtter denne funktion.
Jeg har før i tiden været ganske tilfreds med DD men bruger dem dog ikke længere.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en god webshop løsning, kontakt mig via PM hvis du er int.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :


Er det en webshop kodebase som du sidder med, eller er du på udkik efter et system til formålet?

PS:
Seneste meldinger om at hastighed har indflydelse på placering kan nu bekræftes.
Hav derfor også fokus på kapacitet og hastighed.
http://blog.onlinemarketing.dk/google-loadtime-faktor.html 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob R:

Hej alle,


Jeg leder efter et sted at få lagt en lille webshop op, der skal være mulighed for at kunderne kan hente filer ned (eBooks, lydfiler) som de har købt og ellers skal det bare være i den billige ende, da det er en lille shop (til at starte med)

Er der nogle der kan anbefale noget de har haft gode erfaringer med?

 

Hej Jacob.

Først og fremmest skal du kigge på hvad din "lille webshop" kræver af tekniske funktioner fra serverens side. Jeg har i tidernes morgen bare lejet mig ind på et webhotel, og efter installationen fundet ud af at mit ellers nøje udvalgte system, ikke kunne køre på serveren fordi en lille træls indstilling ikke var mulig. Så det var en ommer!

Få styr på kravspecifikationerne og vend tilbage. Den mest betydelige er om dit script er kodet i ASP .NET, PHP eller en helt tredje.

Nogle (uden personlig udtalelse eller anbefaling herfra) webhoteller er:

One.com
UnoEuro.com
Meebox.net

De er billigere og giver lejlighed til at prøve det hele af, inden du "går worldwide". Smile

Du bør nok lige rådføre dig om bl.a streaming af lydfiler er muligt fra webhotellet - hvis dette er aktuelt. Det har jeg engang oplevet One.com har haft problemer med, men det er et par år siden nu.

 

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak for feedback - der er lige noget ang. det tekniske jeg skal have set på

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare i orden. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at smide en PM eller give et kald.

Mine kontaktoplysninger kan du hente på Innovi.dk Smile

DBH Lasse Planitzer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)