Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du Mingle forum plugin til wordpress?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Har du fået sat Mingle op - hvis ja, hvordan er det?

Jeg overvejer nemlig selv Mingle forum til én af mine hjemmesider, da det virker som det bedste forum til Wordpress. Derudover syntes jeg også at det er det pæneste.

 

 

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Mingle er efter min mening det grimmeste forum med færrest muligheder af de forums der findes til wordpress : )

Fordelen ved Mingle er det er lynhurtigt at sætte op og meget lettere end andre forums som feks Buddy Press at installere, jeg opgav selv Buddy Press og togderfor Mingle.

Jeg har mingle på min ene side http://calitibus.com/forum-2/ der er ikke aktivitet så du kan ikke rigtigt vurdere det. Det er standard forum mingle uden så meget modifikation, jeg har installeret plugin så man kan skrive uden at logge ind som er ret smart.

Jeg vil klart anbefale end anden løsning hvis de er en side der er bygget om et forum, men omvendt er mingle let at få op at køre og det virker.

Take Care

Simon

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg har selv lige sat det op i dag: romantisk forum

Det tog ikke mere end 5 minutter og en halv time senere, havde jeg tilpasset layoutet, så det passer til min side. Du har ret i at det måske ikke er det aller flotteste forum, men jeg syntes nu at det er ganske pænt og så virker det let at gå til.

Nu skal jeg bare have fundet en ordentligt struktur, så jeg kan få folk til at skrive.

 

 

 

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Albertsen:

Hej Simon,

Jeg har selv lige sat det op i dag: romantisk forum

Det tog ikke mere end 5 minutter og en halv time senere, havde jeg tilpasset layoutet, så det passer til min side. Du har ret i at det måske ikke er det aller flotteste forum, men jeg syntes nu at det er ganske pænt og så virker det let at gå til.

Nu skal jeg bare have fundet en ordentligt struktur, så jeg kan få folk til at skrive.

 

 

Hej Martin

flot arbejde Yes det er du sluppet rigtigt flot fra.

Ja Mingle er jo faktisk et flot forum når man tænker på arbejdet der kræves.

Hvis jeg i fremtiden vil bygge en side der fokuserer på forum vil jeg prøve buddy press igen men ellers ser jeg også mingle som et godt alternativ.

PS. du skal nok ind i settings / General og sætte flueben i alle kan registere for den kommer med fejlen (Registrering af brugere er i øjeblikket ikke tilladt) når man kikker registrer.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Simon,

Ja, det er godt nok nemt at gå til!

Det er sjovt du lige skriver det for, for 5 minutter siden skrev jeg et indlæg på Wordpress forum, da jeg ikke kunne finde ud af, hvor jeg skulle sætte "hakket", så folk kunne tilmelde sig, så tusind tak for det!

Det burde være muligt at tilmelde sig nu :)

 

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu spiller det Yes glad for jeg kunne hjælpe.

I øvrigt flot og omfattende website du har sat i søen.

Take Care

Simon

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Albertsen:

Hej Anders,

Har du fået sat Mingle op - hvis ja, hvordan er det?

Jeg overvejer nemlig selv Mingle forum til én af mine hjemmesider, da det virker som det bedste forum til Wordpress. Derudover syntes jeg også at det er det pæneste.

 

 

Hej Martin

Flot side du har sat op. Simplet og overskueligt.

Jeg hoppede fra Mingle igen da jeg ikke var OK med den maade nye bruger logger reg. sig paa, inde i WP-admin. Der var et Plugin til at rette op paa dette men der var bare røv og nøgler af suport til dette plugin, saa det gad jeg ikke rode med.

Selve Mingle var rigtigt godt synes jeg med suport og meget meget nemt at sætte op men jeg valgte saa i stedet for Simple:press forum som ogsaa gik nemt at sætte op.

Men ham Mingle fyen har ogsaa lavet et rigtigt godt plugin http://cartpauj.com/projects/ucan-post-plugin/  hvor folk kan skrive paa ens side uden at være logget ind eller noget.

mvh

anders

 

 

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din tilbagemelding Anders!

Har du et link til din side med Simple:press forum? Og kan du huske hvilke plugin man kunne benytte, så de besøgende ikke skulle hen til admin delen?

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have læst i Mingles eget forum, så lader det til, at Google har problemer med at indeksere de enkelte forumindlæg og det er jo noget skidt, da det er noget af det vigtigste, hvis man skal have gang i et godt forum.

En fyr har tilsyneladende fundet en løsning, hvor han fjerner Canonical link fra alle sider, men giver det ikke problemer med dublicate content?

Se hele hans indlæg herunder:

http://www.craigharris.org/2011/03/14/google-wont-index-wordpress-pages-created-by-plugins-solution/

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)