Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rar revisor søges i Nordjylland

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået at vide at der ikke findes søde revisorer, men jeg prøver alligevel.. 
Skulle der findes nogle så burde det være her inde hvor i alle er så rare :)

Lille i-net baseret virksomhed, hvor jeg selv bogfører simple bilag af salg og udgifter, men jeg er sikker på at jeg gå glip af virkeligt meget ved at nogle bilag ikke bliver bogført korrekt. Desuden har jeg slet ikke styr på hvad der kan trækkes fra, eller hvordan det gøres. Det vil sige at der er burde være ret meget at hente ved bare at får styr på regnskabet.

Jeg er selv virkeligt fokuseret på salg, og er kreativt anlagt, med meget lidt ordens sans. I bund og grund en revisors mareridt. Jeg håber dog på at kunne finde en der har tålmodighed og gå på mod til at få rettet op på de løse ender, og få en voksende virksomhed ordentligt på benene.

Jeg bruger Summa Summarum, så det ville være en fordel hvis jeg kunne sende et kopi af backup filen. Jeg vil helst ikke skifte over til andre programmer, da jeg endeligt har fået det til at funger med min online shop, men er åben for ændringer hvis det skulle være nødvendigt.

Jeg bor selv i Aalborg, så en revisor der er baseret i Nordjylland ville være perfekt.

Det ville være perfekt med en der kunne holde lidt øje med hvad jeg laver (bogførings mæssigt) og måske lige sendte en mail/sms når der skulle afregnes moms, eller andre vigtige ting og sager. Da det er en enkeltmands virksomhed, skal der også fikses selvangivelse osv..

Glæder mig til at høre fra jer J

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad  bogfører  du  i  af  program ???   eller  sidder du  med  en  gl.dags  kassekladde  eller  excel ark???

som boende i aalborg  har  du  mulighed  for  at  bruge  Klippekortet til Nystartende  .-  Har  du  gjort  brug  af  det  (fåes  hos  Erhvervskontoret  på  Boulevarden)

Du er  velkommen til a t  tage   kontakt  til  mig  (også Aalborg)  -  så  må vi  se  hvorledes  du  får  en  lettere  gang  på  jorden

otto bpetersen  tlf  283 44 283

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Otto,

Takker for svaret. Jeg bruger Summa Summarum.
Jeg kender ikke til Klippekortet, men søger primært efter noget fast hvor jeg kunne få etn furm for sparring mht alt papirarbejdet.. 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg tror at Otte tænker på NIN's tilbud omkring hjælp til iværksættere. Der kan du for ~750 kroner få et klippekort til konsulentydelser. Læs mere her: http://www.nin.dk/Default.aspx?ID=1

De klip kunne du jo så evt. bruge på 12 timers hjælp fra Otto, som tilfældigvis er den eneste autoriserede Summasummarum forhandler her i Aalborg ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg  vil  kunne  give  dig  den  sparring  til  brug  af  programmet  -    idet  jeg har  solgt  en   del   af  dem  over  de  sidste  5  år

men  er  nødt til  at  vide   lidt  mere   om  hvad  karakteren  af  din  forretning  er

hvor  langt tid  har  du  været  igang ???  for  om  du  muligvis  kan  nå   at  komme  med  på  Klippekortordningen  (for  en  500 kr.  seddel  til  eerhvervskontoret  så  får du et klippekort   hvor  du  kan  gå ud i  byen  og  købe  dig  hjælp   i   indtil 12  timer  hvor  NIN  betaler  for dine  timer)  En  meget favorabel  ordning  for  hjælp  til  startende  iværksættere her i  nordjylland

@WExo   ja  det  er  NIN ordningen   -  har  de  sat  prisen  op  til   750,- ??? tidligere har det  været  500,- kr.  -  men under alle omstændigheder  en  kanonordning

men  kan  du  ikke  smide  lidt  oplysninger  til  min  mail   så  kan  vi tales  ved  i  morgen  på tlf.

ottobp@gmail.com     og  tlf    283 44 283

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ærgerligt, at jeg ikke er placeret tættere på Aalborg, da det lyder til at jeg ville kunne hjælpe dig med de udfordringer du sidder med :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg bruger selv http://egj-revision.dana14.dk/ til alt, hvad jeg behøver en revisor til. Erling (som har det) er en hyggelig ældre herre, som har 120% styr på tingene, er super grundig og ikke mindst meget fair mht. priser. 

Han bor i Storvorde, små 12 km øst for Aalborg. Jeg ville prøve at give ham et kald i morgen, hvis jeg var dig.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her, er i næsten samme båd nemlig.

Jeg har selv overvejet at snakke med revision granat (Nørresundby), da de reklamere med gratis rådgivning til iværksættere.

Men lytter lige med her, kan jo være at jeg skifter mening.

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du flytter vel ikke til Aalborg lige foreløbigt vel Jesper? syntes ellers det lyder lige præcist som det jeg er ude efter.. fin hjemmeside i øvrigt!

 

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

2036:

Du flytter vel ikke til Aalborg lige foreløbigt vel Jesper? syntes ellers det lyder lige præcist som det jeg er ude efter.. fin hjemmeside i øvrigt!

 

Det gør jeg desværre ikke, men måske vi kan klare noget af det over mail/telefon? Tak skal du have - der er også brugt langtid på at få hjemmesiden sat ordentlig op :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)