Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt design

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

I har tidligere været flinke til at give lidt konstruktiv kritik omkring designet på vores nyhedsblog www.fotolir.dk og nu håber vi, at i vil hjælpe os igen. 

Sidst var flertallet enige om, at siden var lidt grå og kedelig og måske manglede lidt "lir".
Så nu har vi valgt et nyt colorscheme der gerne skulle give siden lidt mere liv og lir.

Hvad synes i? www.fotolir.dk

Mvh.

fotolir.dk

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er et okay design.

Jeg synes dog at banneret "skiller" sig ud fra resten af siden. Udover det, synes jeg det er udemærket.

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

alle billeder skal kunne klikkes på så de bliver større

husk lidt mellemrum i de lange tekster

husk lidt overskrifter h1 og h2 som overskrifter til hvert nyt emme i de lange tekster

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Tak for dit svar. 

Hvordan "skiller" det sig ud. Er det den orange farve, størrelsen på banneret eller noget helt 3. du synes der skal ænders?  

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for dit svar.

Når du skriver "alle billeder skal kunne klikkes på så de bliver større" mener du så ALLE billeder på fotolir.dk også dem i de nyheds-post's der er på forsiden? I så fald har jeg prøvet dette, men så åbner billedet i en ny fane, hvilket jeg også synes er træls. 

Jeg synes jeg har prøvet at dele teksten på i ca. 4 linier, som tidligere foreslået herinde. Er det en bestemt post eller side du tænker på? Jeg har også prøvet både h1 og h2 som overskrifter, men så synes jeg de bliver alt for store i forhold resten af teksten eller er det bare mig?

 

 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er det, men dejligt med nogle friske farver :)'

Du bruger jo en lidt gullig/orange farve, til noget blåt ;)!

Ellers rigtig flot :) Meget enkelt at finde rundt i ;)

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads 

Tak for dit svar!

Farverne er valgt ud fra nedenstående colorscheme, så de skulle mere gerne komplementere hinanden

http://colorschemedesigner.com/#3q22xrzwIP7DH

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

fotolir.dk:

Hej Mikael

Tak for dit svar.

Når du skriver "alle billeder skal kunne klikkes på så de bliver større" mener du så ALLE billeder på fotolir.dk også dem i de nyheds-post's der er på forsiden? I så fald har jeg prøvet dette, men så åbner billedet i en ny fane, hvilket jeg også synes er træls. 

Jeg synes jeg har prøvet at dele teksten på i ca. 4 linier, som tidligere foreslået herinde. Er det en bestemt post eller side du tænker på? Jeg har også prøvet både h1 og h2 som overskrifter, men så synes jeg de bliver alt for store i forhold resten af teksten eller er det bare mig?

 

 

Mange af anmelders er der mere end 4-6 linjer samme og der er ingen under overskrifter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke flere der har lidt feedback? Jeg har fået 78 besøg herinde fra, så nogle af jer der kigget forbi må da have lidt at tilføje.

På forhånd tak.

Mvh. fotolir.dk 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok se at halvdelen +/- ikke engang har en bruger, så ingen chance har for at svare.

 

Nå, men tilbage til siden.  Synes den er udmærket,  dog irritere det mig rent funktionelt at siden  sidder så langt nede, når man skal trykke sig rundt i menuen.  Da man ikke rigtigt kan se contentet uden at scrolle som en gal.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)