Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

besøg af googlebot?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:

Jeg er udemærket klar over forskellen på besøg og hits! :-)

Jeg har bare ikke helt styr på hvor ofte bot'ten normalt kommer på besøg, men jeg må jeg bare konstant forbedre min side, når jeg nu har den's opmærksomhed!

Jep det er netop det, SEO eller det at have en hjemmeside er og bliver et evighedsarbejde, stopper du med at optimere, kommer andre foran dig. Det behøver dog ikke være SEO i den forstand, det kan også bare være at du opdaterer indhold, det er det jeg selv gør, da jeg (pga. kunder) ikke ligefrem har mest tid til mig selv og min virksomhedshjemmeside. Men men kunderne kommer også først :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager min uvidenhed, men hvordan tjekker man hvor mange gange/hvornår googlebot kigger på forbi?

Kan man gøre det i Cpanel?

Vh. Peter

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter1982:

Beklager min uvidenhed, men hvordan tjekker man hvor mange gange/hvornår googlebot kigger på forbi?

Kan man gøre det i Cpanel?

Vh. Peter

Man kan se det forskellige steder.

eksempelvis i sin access log, sin server statistik (vises så vidt jeg ved i de fleste statistikker på serveren), Selve hjemmesidesystemet kan også have en sådan statistik eller i hvert fald det at den registrere om Google har været forbi (det bør alle hjemmesider have, men langt fra alle har det).

Ja der er rigtig mange steder hvor man kan se det. kender ikke så meget til cPanel

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Peter1982:

Beklager min uvidenhed, men hvordan tjekker man hvor mange gange/hvornår googlebot kigger på forbi?

Kan man gøre det i Cpanel?

Vh. Peter

Man kan se det forskellige steder.

eksempelvis i sin access log, sin server statistik (vises så vidt jeg ved i de fleste statistikker på serveren), Selve hjemmesidesystemet kan også have en sådan statistik eller i hvert fald det at den registrere om Google har været forbi (det bør alle hjemmesider have, men langt fra alle har det).

Ja der er rigtig mange steder hvor man kan se det. kender ikke så meget til cPanel

Hej Kim.

Jeg har lige sendt dig en pm ang samme emne ;-D Tror min side har denne tæller på nemlig.

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)