Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

besøg af googlebot?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har indtilvidere haft 42 hits fra Googlebot på min hjemmeside i dag! Det synes da egentligt er meget? Er det et sundhedstegn at bot'en kommer ofte, eller skal jeg være nervøs?

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hits og visits er vist ikke det samme, men ret mig hvis jeg tager fejl.. :)

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hits er vidst bare hvor mange forespørgelser der har været til dig. I hvert fald iflg. den statistik min udbyder laver.

Dvs. at et hit = et sidebsøg/billedebesøg

En side med f.eks. 4 billeder kan derfor tælle for 5 hits.

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:

Jeg har indtilvidere haft 42 hits fra Googlebot på min hjemmeside i dag! Det synes da egentligt er meget? Er det et sundhedstegn at bot'en kommer ofte, eller skal jeg være nervøs?

42 er nu ikke så meget igen, men ja jo oftere den kommer forbi jo bedre.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Hits er vidst bare hvor mange forespørgelser der har været til dig. I hvert fald iflg. den statistik min udbyder laver.

Dvs. at et hit = et sidebsøg/billedebesøg

En side med f.eks. 4 billeder kan derfor tælle for 5 hits.

 

Det kommer an på hvordan det bliver talt.

Mit system registrere kun når botten besøger en html side. Statistikken på serveren registrere når botten besøger en hvilken som helst fil, også billeder.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Lars Nielsen:

Jeg har indtilvidere haft 42 hits fra Googlebot på min hjemmeside i dag! Det synes da egentligt er meget? Er det et sundhedstegn at bot'en kommer ofte, eller skal jeg være nervøs?

 

Til sammenligning har vi flg:
(På et PR0 domæne med kun 18 inlinks)

168 Hits fra Googlebot i denne månede heraf 38 hits på robots.txt filen

Så hvis du har mange inlinks og har lagt mange nye links idag ser det ikke så underligt ud. Vil tror vi har lavet 10 inlinks i den her månede.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Mark MK:

Hits er vidst bare hvor mange forespørgelser der har været til dig. I hvert fald iflg. den statistik min udbyder laver.

Dvs. at et hit = et sidebsøg/billedebesøg

En side med f.eks. 4 billeder kan derfor tælle for 5 hits.

 

Det kommer an på hvordan det bliver talt.

Mit system registrere kun når botten besøger en html side. Statistikken på serveren registrere når botten besøger en hvilken som helst fil, også billeder.

MVH Kim

Jeg har lagt lidt statistik op på et domæne. Og det er udbyderes statistik dvs. på filer. Og der er ikke mange billeder på vores sider.

Men udfra at der er 38 hits på robots.txt filen går jeg udfra at Google har været forbi 38 gange?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:
Jeg har lagt lidt statistik op på et domæne. Og det er udbyderes statistik dvs. på filer. Og der er ikke mange billeder på vores sider.
ved ikke helt hvad du svare på her, men jeg fortæller hvordan det er på mine servere. Serveren registrere hits på alle typer filer.

Mens mit system internt holder styr på at Googlebot og andre bots har været forbi for at crawle en side. Det er vigtigt i forhold til rigtig mange ting når vi snakker SEO.

Mark MK:
Men udfra at der er 38 hits på robots.txt filen går jeg udfra at Google har været forbi 38 gange?
Jo hvis det er botten som har været forbi 38 gange, vi andre kan jo også godt se den :) og gør det jo også når vi SEO folk tjekker ting på hjemmesider.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Mark MK:
Jeg har lagt lidt statistik op på et domæne. Og det er udbyderes statistik dvs. på filer. Og der er ikke mange billeder på vores sider.
ved ikke helt hvad du svare på her, men jeg fortæller hvordan det er på mine servere. Serveren registrere hits på alle typer filer.

Det var ikke rigtigt et svar på noget, men mere en sammenligning til trådstarter.

KTJ-Media.dk:

Mens mit system internt holder styr på at Googlebot og andre bots har været forbi for at crawle en side. Det er vigtigt i forhold til rigtig mange ting når vi snakker SEO.

Smart Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er udemærket klar over forskellen på besøg og hits! :-)

Jeg har bare ikke helt styr på hvor ofte bot'ten normalt kommer på besøg, men jeg må jeg bare konstant forbedre min side, når jeg nu har den's opmærksomhed!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)